Er du helt grønn

 

God morgen… Søndag…

 

“Er du helt grønn”? Betyr vel at man ikke har satt seg inn i saken. Lite innblikk, vet lite om tema og kan ikke nok..Er vel det det betyr! Men jeg satt og glana nede på stranda i går og det var så fine grønne partier på fjellet.

 

 

Fine mønstre og fin kraftig grønnfarge. Det er vel noe lav av en sort. Men vet du. Det er jeg helt grønn på! Kan en del om planter og blomster, men ikke dette her!

 

 

Utrolig fint synes nå jeg da! Det gjør noe med meg å se de vakre små ting i naturen. Blir glad av det altså! Store praktfulle hager er vakkert…Men naturen er enda vakrere…💚 Ønsker deg en fin dag – Det er søndag og det er fri 

 

 

“Det er folk man bør kende en snip av, så man véd hvad man ikke går glip av.”  …….Piet Hein

 

10 kommentarer
    1. Jeg er ganske grønn på det området jeg også. Men fint er det absolutt 🙂
      Ja, nå er det søndag og fri, og fint vær. Jeg håper å få solt meg litt i dag 🙂
      Kos deg med dagen og nyt fri ♥ Klemmer ♥

    2. Nei , der dukket grønnfargen opp her også. 😊 Nyt søndagen😊 Nå er det ikke lenge til våre kjære drar videre til neste reisemål 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg