elv = liv

 

Det er rart det der, men vann og elv og sjø er trekkplaster for oss skapninger. Ikke rart da for vi er jo helt avhengig av vann for å leve! Men vi trenger ikke være ved elva eller bo ved elva for å leve! Det trengs ikke…Men jaggu er det fargerikt ved en elvepromenade! Det oser av lys og farger skinn og speilinger! Jeg bare gikk litt rundt ved elva nå altså og tur nr. to i dag. Handlet litt på butikken og tusla ett rundt etterpå! Var ikke ute for å ta de beste bildene, neida..Bare ville vise at det er flott ved elva på kveldstid.

 

Det er fargerikt og jeg er en slik person som trenger farger i livet mitt! Jeg må ha litt nyanser, tidligere i dag gikk jeg rundt her på Kråkerøy, men var ikke stort å se..Helt grått lissom, skauen holder jeg meg unna for der er det glatt, så jeg må gå på gang- og sykkelstier rundt her!  

 

Jeg ler meg i hjel hvis lokalavisa skriver om elva til uka se også: HER Men nå er det kvelden og jeg skal holde meg inne og se litt TV og slappe av. Deilig å se at ting rundt her er åpent igjen, slik som Lucky Bowl Full fres der inne i kveld, gleder meg..Så da skal jeg så fort jeg finner det for godt bort å teste maten der! Jeg elsker å gå rundt og teste spisesteder og skrive om det! 

 

Kunne faktisk tenkt meg å bo i byen jeg, men da måtte jeg ha en hytte et sted! En mulighet er jo å kjøpe en leilighet i byen og beholde huset mitt her som feriehus! Men det får bli i et annet liv, hvis jeg ikke vinner på lotto i dag da! Alltid en mulighet, det tar jeg meg råd til være med på noen slike spill hver uke! Det er ikke penger jeg hadde spart allikevel, de hadde bare forsvunnet i dimman!

 

Men du jeg sitter her med potetgull-skåla og den skal straks fylles opp! Det er lørdag og kan man ikke kose seg på en lørdag heller, da vet jeg ikke…Da er det bedre å stramme inn litt ellers i uka! Man skal aldri aldri ha dårlig samvittighet for å kose seg. For det er en del av det å være menneske! Vi spiser og drikker ikke bare fordi vi er tørste og sultne, nei vi er veldig glad i kose oss! Jeg sitter her med verdens deiligste kosedress akkurat nå, en dress i velur…Å herregud, gjett hvem som skal kjøpe seg flere av disse! Det blir MEG! 

 

God lørdag der du er da… 

19 kommentarer
      1. Det er veldig koselig å gå ved elva og spesielt på kveldstid synes jeg. Folk bor og lever i båt og bygninger ved elva. Herlig liv <3…

    1. Flink å gå på turer du også, gjør alltid godt det 🚶‍♀️😀
      Akkurat no gjør vi det samme, vi kose oss skikkelig, kosebuksa er på her, noen øl skal æ også kose mæ med, nyt kvelden Solveig, klæm 🍻😘

      1. Ut på tur er livet 😀👍må være i naturen og se vær og vind og også fint å gå i byen ved en elv også.. Ut må man jo. Kos deg med en øl eller flere og slappe av godt i sofaen. Er så viktig vet du etter en arbeidsuke 😍💙God klem herfra Kråkerøy, 🌸🌺

      1. Vann er viktig.. Sjøen er flott. Det er deilig å bo slik. Jeg bodde ved ved sjøen til jeg var 16 år. Beste tida i mitt liv 🌺🌸❤️ klem..

    2. Det er flott å være i nærheten av vann – det er liv i det…..! Stemningsbilder du serverer her…! Deilig med potetgull – og fredager og lørdager er kosedager her i huset! Veeeeeeldig viktig! Klemmer <3

      1. Vann er livet ja…kost med vann! Viktig med kosedager og at dager er litt forskjellige.
        Man kan eller bør ikke bare spise gulrøtter hver dag heller..Mangfold er viktig!
        Klemz 💖 vennen…

    3. Det er sikkert moro å gå å teste restauranter og skrive om det🙂 Ja jeg trekkes mot vann og elsker å være ved vannet, det er så utrolig fint altså❤

      Nyt kvelden

    4. Håper lørdagen din med potetgull og kosedress ble god! 😉 Enig, siperviktig å kose seg! Ser hyggelig ut langs elva 😊

      1. Vann er alfa og omega or meg. Må se det altså!
        Hvis ikke blir jeg sånn rar inne i meg! Viktig å roe ned og ha litt høy
        kosefaktor, og i hvertfall på lørdag 🥰 klemz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg