Det var som å holde et stykke nydelig stoff i hånda

 

God kveld! Jeg jobber med dette prosjektet en lapp om dagen og det skjer ting når jeg holder på med noe! Nå syr jeg sammen disse lappene! Dette blir nydelig, nesten som et utsøkt stoff i ull! Utrolig lekkert om jeg skal si det selv. Fargene lyver her da, men du ser de mer normale fargene på linken jeg deler. Gleder meg til å fortsette og dette er gøy! Man kan jo lage små og store lapper og sy akkurat det man ønsker seg. En farge, mange farger eller hele regnbuen. Finnes ikke noe begrensninger i slikt. Jeg har heklet 24 lapper. Dette skal bli en vest, får fortsette i morgen! For har en del lapper til å sy sammen! 

 

 

#symesterskapet

16 kommentarer
      1. Lapper er godt, lenge siden jeg har spist det! Spiste akkurat lomper stekt i ovnen med kjøttdeiglfyll, sopp og ost på!
        Veldig godt det altså! Små pizzaer.

    1. Det er så kult og holde på med ett slikt prosjekt og bli skikkelig fornøyd.
      Gleder meg til å se fortsettelsen.
      Nydelige farger.

      1. Tusen takk, jeg ble så overrasket over kvaliteten på dette stoffet! Det var helt nydelig.

        God morgen! Ha en fin dag! Klem fra meg.

    2. Husker du håndkleet du strikket til meg?
      Det henger på den rosa doen min. Forrige gang Datteren var her spurte hun hva det håndkle var laget av, for det var så mykt og deilig. Så ja, det du lager forvandles til nydelig stoff i dine magiske fingre….

      1. Tusen takk så hyggelig. Har slike håndklær selv, myke og gode!
        Bra det er i bruk! Det blir litt magi med et garnnøste innimellom.

    3. Så vakkert det blir. Ja, du hadde så rett, at en firkant om dagen, det klarer vi. Her går det framover også, men jeg har ikke helt bestemt hva det skal bli enda. Jeg hekler på og det blir flere brikker for hver dag. Takk for fint tips. Mitt har hvilt i år, så det var på tide å ta det fram igjen. Klemsiklem:)

      1. Tusen takk, vi drar det med oss en rute pr. dag! Da blir det noe til slutt!
        Veldig smart altså, for fremdrift bør man ha med alt man holder på med. Selv om det bare er en hobby.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg