Det mimrer om sommer på “hele” bloggen i dag…

Dette er et av mine badebilder fra 2018. Dessverre ikke badet i 2019. Men vi må være tålmodige. Jeg er ingen vinterbader. Det må være varmt på land for at jeg skal bade…

Jeg er glad i vinteren også jeg. Liker at det biter litt i kinn når jeg er ute og trasker. Klar kald luft. Deilig er det.

Føler med sund og frisk i vinterværet. ..Når jeg har blitt så gammel som jeg er nå 55 år, fyller 56 til sommeren. Så setter man pris på alle årstider og alle dager…LIVET ❤️Flere mennesker jeg kjenner har gått bort de siste dagene…Så viktig å leve I DAG og litt i morgen…hehe..

 

Men nå Natta her på bloggen….

#levlivet #blogg

15 kommentarer
    1. du er like gammel som meg du :=) blir 56 i sommer jeg også .Vinterbader er nok ikke jeg heller,i grunnen ikke bader i det hele tatt bortsett fra i varmt vann og det er det ikke i fjorden her hos oss hi hi

    2. Se der ja, ble sommer”smittet” 😀 Veldig bra. Og utrolig flott at du har den holdningen du har 🙂 Men du er jo bare ungdommen , så fortenk 😀

      1. Tusen takk… Jeg ble minna om sommeren av flere av dere… Sånn på tampen av kvelden. Ja.. Det er viktig å nyte hver dag sommer og vinter.. Kose seg litt med dagen 😀 Ha en fiiiiiin dag…

    3. Så herlig gladbilde fra sommeren. Jeg lengter sånn etter sommeren at jeg nesten ikke klarer å vente. Men jeg liker også sånne kalde dager som vi har nå om dagen. Det er forfriskende. Men det sure og våte vinterværet vi ellers er forsynt med, det kan jeg klare meg uten.
      Godt å mimre litt, og som deg, så bader ikke jeg heller med mindre det er varmt i lufta 🙂 Ja, nesten ikke da heller. Jeg badet et par ganger i basseng sist sommer. Men da var det 45 grader i lufta liksom, i ørkenen 🙂 Og vannet føltes kaldt, selv om det ikke var det 🙂

      Jeg blir 51 til sommeren, og sliter ikke med det. Det er alderen man har i hodet som betyr noe ♥

      Kos deg med en god vintersøndag 🙂 Klem 🙂

      1. Tusen takk. Sommer er herlig.. Men også litt masete. Vinter er fin den. Annerledes. Deilig det å… Vi er i vår beste alder vet du…. Ha en fin dag og kos deg masse 😀

      1. Hei på deg 😀🌷viktig å leve hver dag… Ikke bare vente til helgen. Til sommeren. Til ferien. Koser meg hver dag jeg… Ønsker deg en topp dag 🌻

    4. Så fint bilde av deg…i ditt rette element…bading….Ja..man må leve hver dag som om det var din siste….Man vet ikke hva morgendagen bringer……Ha en god ny dag!

    5. Fint med litt sommermimring i januar.. 🙂 Fin havfrue på bildet også.. Så leit med di som har gått bort..håper di var skikkelig gamle da.. Klem <3

      1. Tusen takk. Deilig med bad og mimring… En var pensjonist som jeg delvis har jobba sammen med. Han andre 3 år elde enn meg… Så vi må leve nå 🌻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg