de bloggene jeg leser – leser jeg hvert eneste ord

 

God morgen! Bildet er fra i går! Har samme plassering i dag også! Gøy altså…Men du, jeg leser deres blogger meget nøye. Jeg har ikke som mål å pløye over flest mulig blogger og få min signatur på dem ved en kommentar. Ved å dra ut essensen i bunnen og skrive et par ord og trykke kommentar. Min måte er:  Å lese hvert eneste ord i blogginnlegget nøye og se alle bildene. Noen ganger må jeg hoppe inn og ut noen ganger – hvis det er langt. Det er slik jeg leser blogger og kommenterer. Jeg synes det er gøy å kommentere andre sine blogger! Men som sagt jeg leser alt og opptil flere ganger! 

 

Så kommer jeg innom hos deg og har legger igjen en kommentar – så har jeg lest innlegget grundig! Men skriver du på engelsk så sitter jeg ikke med ordboka og oversetter. Det blir litt i drøyeste laget! 

 

Skal hive ut noen tepper og ordne her inne nå før jeg stormer ut i hagen! Været er vakkert, i går gikk jeg på tur uten lue for første gang siden oktober/november. Hater virkelig å fryse på hodet. Men i går var det bare nydelig ute! Jeg fanget et nydelig jeg velger meg et sengeteppe av blomster på turen i går! Det er så. vakkert ute nå – jeg går og titter på kvister og blomster og kryper ned i buskene for å se hva jeg finner om dagen! Det er en nydelig tid vi har foran oss. Nyt den…

 

Fin lørdag til akkurat deg!

30 kommentarer
    1. Gratulerer med nydelig plassering også i dag! Velfortjent.
      Jeg leser en del blogger. som jeg er innom hver dag. Da leser jeg det de skriver. Hvert ord, og ser på bildene.
      Jeg leggerbare igjen en kommentar når det liksom detter noe ned i hodet mitt dom jeg har lyst til å kommentere. .

      1. Ja, akkurat der sa du det! Synes det er litt viktig at når jeg først leser en blogg så LESER jeg den!
        Tusen takk, gøy å komme opp en plattform en gang i blant!

      1. Ikke sant. Legger jeg igjen en kommentar på et blogginnlegg så har jeg lest det grundig. Jeg gjør ikke det for å markedsføre min egen blogg…! Men for at jeg virkelig har lest dette innlegget. Men jeg kan også lese et blogginnlegg uten å legge igjen en kommentar. Men jeg kan også komme inn i et innlegg og tenke hjelp..her. er det for mange ord og bilder. Jeg lister meg sakte ut igjen..

    2. Når det er uke og hverdag så orker jeg ikke lenger å lese blogger, og heller ikke blogge selv. Før hadde jeg en litt annen jobb-situasjon så da orket jeg skjerm på kvelden. Nå er jeg nær ved å bli kvalt av skjermer. 😀 Men når det er helg har jeg tid til begge deler. Jeg leser alltid alle mine faste bloggvenner. Av og til kan det slumpe til at jeg oppsøker noen nye. Men de faste som jeg har fulgt i mange år, liker jeg å besøke 🙂 Jeg håper jeg får bedre tid igjen i hverdagene. Savner og blogge mer fast 🙂 Lag deg en flott dag i vakre Fredrikstad. Savner og reise dit 🙂

      1. Skjønner deg veldig godt. Jeg hadde brukt ettermiddagen og kvelden til å kose meg utendørs uten en skjerm. Jeg har mye skjermtid på jobben jeg også. Men jeg jobber jo ikke 8 timer hver dag.

        Fredrikstad er en flott by, men er dessverre helt nedstengt! Jeg er ikke som deg. Jeg leser ikke alle blogginnleggene til mine faste. Det makter jeg ikke rett og slett. Men er jeg først inne på et innlegg jeg liker så leser jeg det grundig! God fin dag…klem..

      1. Tusen takk så hyggelig å høre/lese….Man trenger ikke kommentere alt man leser. Men når man føler for det, slik Kjerringtanker skriver over her. Ønsker deg en topp lørdag..

    3. jeg leser også alt hos dem jeg innom ,det har hent att jeg har vært innom en blogg og begynt å lese ,men det har vært lange innlegg og ikke alltid jeg skjønner hvor dei vil med det skrevne ,da hopper jeg ut uten å lese ferdig ,men alle mine faste leser jeg alt hos ,synes det er koselig og siden jeg etterhvert har truffet nesten alle så føler jeg att det blir litt nærere når jeg komenterer :=)

      1. Akkurat slik er jeg også..Begynner på et innlegg og skønner ikke helt bæra av det eller altfor omfattende eller 3000 bilder, da hoppe jeg ut helt stille…Jeg leser ikke alle innlegg til mine faste lesere. Det makter jeg ikke. Men jeg leser alle dine innlegg og alle til Utifriluft og alle til Annebe.

    4. Jeg er som deg. Siden ‘networking’ er en av de tingene som ansees for viktig I hht markedsføring av egen blogg, har jeg ofte tenkt at jeg må se å begynne å utvide besøkslisten min, for å si det sånn..
      Problemet er at jeg får meg liksom ikke til a gidde å besøke kun for å besøke.. 😏

      1. Akkurat der er vi helt enig. For jeg har følelsen at noen kommentarer er kun markedsføring av egen blogg! Jeg gidder heller ikke besøke kun for å besøke! Fin dag videre…. 🙂

    5. Jeg leser ikke ALLE innleggene til mine faste. Men jeg leser ALLE mine faste når jeg først leser blogger og kommenterer 🙂 Nei…noen skriver 3-4 innlegg om dagen, så hvis jeg får besøkt 1 gang hos hver av de faste pr dag (de dagene jeg er inne) så er jeg fornøyd 🙂 Ha en fin dag <3

      1. Du er flink…leser nok mer enn meg. Jeg er nok for mye på tur altså…hehe…Men det blogginnlegget jeg er innpå da er jeg grundig….og memorer hvert eneste ord…
        Kos deg med dagen.

    6. Jeg begynner å lese blogginnlegg, så kommenterer jeg til bloggvennen jeg følger og til slutt så skriver jeg blogginnlegg selv. Det hender jeg har dager hvor jeg ikke har tid til å lese eller besøke mine bloggvenner. Jeg kommenterer ikke blogger for å kommentere.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Du er helt utrolig og vår aller mest trofaste venn som øser masse gode ord hver eneste dag. Og jeg skjønner at du leser grundig på alt du gjør. Du legger sjela di i hver enste kommentar! Du er virkelig en veldig god støttespiller. God klem til deg….

    7. Se der ja,, nå har du virkelig fått et godt tak i den øvre halvdel av blogglista 😀 Leser bare noen få blogger,, og de jeg leser legger jeg igjen en kommentar på. Men om det legges ut flere innlegg på en dag, hender det at det blir bare en kommentar. Er innvolvert i ganske mange nettmøter for tida, så da må jeg være litt sosial i hjemmet, uten pc fremfor meg 🙂 Gratulerer med flott plass… det er vel fortjent 🙂 Og vakrere sengeteppe finnes vel ikke 🙂 Nyt helga 🙂

      1. Tusen takk, ja gøy når man får bildet sitt på plass og ikke bare navnet. Så synes det er litt stas altså. Jeg rekker heller ikke over så mange, men jeg prøver å få med meg din blogg altså. Den er lettlest og fin og artig. Nei, er man gift så bør man lokke igjen maskinen innimellom…hvis ikke så blir det jo ikke noe hyggelig i heimen….Takk igjen og god lørdag…

    8. Leser bare noen få faste jeg. Kan ikke bruke alt for mye tid med skjermen.
      Og idag er det bare å finne fram hansker og hageredskapene. Deilig og holde på ute.
      Og få rydda opp litt etter vinteren.
      God lørdag.

      1. Tusen takk, nei – jeg rekker ikke over så mange jeg heller. Har nok med min egen blogg, å følge opp kommentarer og sånn…Fin lørdag…Skikkelig deilig i dag! Kos deg….

    9. Jeg besøker og leser mange når jeg har tid. Jeg leser som regel de jeg følger.
      Vi har ulike interesser og jeg synes det er artig med inspirasjon;)

    10. Så kjekt med en strålende og velfortjent plassering ♥ Jeg er selv overrasket at jeg holder meg på lista i det hele tatt, selv om det kan gå en uke og to, mellom hver gang jeg skriver noen ord. Likevel er jeg på lista hver dag, så og si. Håper å snart få litt mer energi til å begynne å skrive ordentlig igjen.
      Jeg leser også hvert ord, og elsker å se bilder når jeg leser blogg ♥
      Nydelig vårvær nå, det er bare så herlig å være utendørs 🙂
      God helg og varm klem ♥

      1. Tusen takk, var litt artig synes jeg. Blogger jevnt og trutt og stiger man vel litt i gradene
        når det har gått noen år. Du er alltid på lista..Skiver ikke jeg noe så faller jeg ut. Du er dyktig som
        holder deg der. Du er flink til å kommentere – det skal du ha. Nå er det deilig å nyte livet ute og ja kos deg på din
        flotte hagestue og nyt alt du kan…Klem og God natt..

      1. Ja, du er en av dem som kommenterer med sjel og lyst. Du er virkelig flink.
        Flinkere enn meg…Klem..Kosa meg veldig i dette flotte været..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg