Da var jeg på farta

Hei og fin kveld…

Jeg hadde en feriedag i dag. Jeg hadde planlagt en stund å besøke et sted som heter Stasjonen i Tønsberg.  Det er gamle Tønsberg rådhus som er pusset opp og gjort om til et veldig flott spisested i vestfold. Jeg har lest om dette stedet i media og det har fått terningkast 6 flere steder. Det var to deler. En restaurant som jeg var i og en kafe/bar på ved siden av. Det var det også konserter og slikt forsto jeg. Virka som et topp sted. Jeg kommer tilbake og tester middagsrettene siden sammen med eldste sønn. Vi to elsker å dra rundt å prøve spisesteder..vi nyter. Og dette var godt…mmmm ❤️

Gamle Tønsberg rådhus…ble Stasjonen.

Jeg fikk brød og vann med det samme. Det liker jeg. Deilig rugbrød.

 

Jeg bestilte skrei. Fikk beskjed at den var spicy. Og det var den virkelig…Så ikke alle kan spise den. Men de hadde masse annet også. Men helt topp for min gane. Elsker litt smak! Nyyyydelig.

Kaffe ble det, men stod over desserten.

Slik var interiøret…stilig og det var åpent kjøkken. Det liker jeg 4-5 kokker jobbet veldig. For jeg tror det var middag for en hundrings senere på kvelden. Samme som vi hadde denne uka i Fredrikstad.

Tusla en tur rundt i gatene etterpå. Handlet ikke noe. Men masse flotte klesbutikker og interiør. Men litt grå dag i denne sommerbyen Tønsberg. Så var det hjem med buss, ferje og tog og bil her i byen. Rene jordomseilnga å komme til vestfold fra Fredrikstad.

#mat #Tønsberg #stasjonen

8 kommentarer
      1. Tusen takk. Deilig å se litt annet innimellom. Når man tar en dag ferie fra jobb. Ja var sterkt. Svidde litt i munnen med første bit. Var nok chili i sausen. Grønnsakene var ikke sterke.. Men gikk over. De spurte meg hele tiden hvordan smaken var. Sikkert hatt folk som ikke har tålt det. Men jeg liker litt chili jeg.. MYE SMAK dette og smakte veldig godt..

    1. Ja du har farta 😀 Men så veldig bra, det må jeg si 🙂 Jeg har jo skjønt at du liker å se deg rundt, men velger med omhu og måtehold som kanskje øker verdine i opplevelser på en spesiell måte 🙂 Flinke du 😀

      1. Tusen takk. Dette elsker jeg ja. Stedet åpnet i 2018 tror jeg. Og da jeg leste om dette. Så tenkte jeg hit må jeg. Liker setting. Det å dra avgårde. Finne stedet.. Og opplevelsen og dele dette etterpå.. Det gir meg så mye. Ser sjelden meg på en kebabsjappe.. Da tar jeg heller en pølse i brød hos Narvesen.. Elsker å spise ute. Bruker heller penger på det.. Enn å dra med ting hjem og dytte inn i skapet.. Det er verdifullt og sønn min ble helt misunnelig da jeg sendte bilder fra stedet… Hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg