Container er bestilt

 

God ettermiddag. Hadde ingen bilder av container da. Den kommer på fredag. Så ble et bilde fra hagen, Bregner. Bregner er fint. De skal stå i fred. Men ellers så klipper jeg og klipper jeg. Men nå begynte det å  øsregne igjen. Jeg jobber i hagen og det blir enormt mye hageavfall i år. Det gror fortere enn jeg greier å klippe og rydde. Men på fredag er container bestilt. Så til da jobbes det masse. Den skal fylles. Det blir så deilig. Tenkte at jeg gir beskjed til et par naboer også. Kanskje dem har litt å rydde også. Alt regnet som kommer og varmen som kommer og går, gjør at at plantene gror til store høyder. Så da har jeg avtalt at container kommer på fredag og hentes på mandag. Det skulle holde, da har jeg hele helgen på meg. For det er ikke døgnleien som drar de største summene. Men alt det andre 🙂

HAR DU RYDDEMANI NOEN GANGER?

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg har også en sånn bregne. Den har vokst bak huset så lenge jeg har bodd her, over 30 år. Så i fjor da tørken og varmen herjet, vannet jeg den. Bregnen skulle holdes i live. I år er det så vått at det vanner seg selv.
      Jeg har ryddemani rett som det er, men helst innendørs. Buskaset ute i hagen havner et sted på eiendommen og blir til jord sammen med annet hageavfall når jeg har klippet og ryddet , så jeg behøver ingen container. Dessuten er det enkelte steder folk hiver hageavfall litt skjult der det ikke ligger og ser stygt ut, så det er alltids muligheter. Kommunens områder..haha. Men jeg har igrunnen plass nok til mitt.

      1. Jeg også vannet denne bregnen i fjor. Nå er den fin og grønn. Ja, jeg har sortert og ryddet og kastet litt og litt i restavfallet og noe rundt blomsterbed. Men dette er et digert lass, må bare bort…..Sånn er det noen ganger. Vi får ikke lov å hive ting i skogen. Står skilt overalt.

      1. Ja, her kan vi ikke hive avfall rundt i skogen. Jeg pleier å fylle opp sekker og kvitte meg med det litt etter litt. Men nå er det veldig mye. Da naboen klippet hekken min. For han klippet den nesten ned til en meter. Pluss at jeg har en del andre ting å fylle på der. Noe plank som jeg ikke kan bruke til noe. Ikke til ved en gang. Ikke billig dette, men må gjøres….:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg