bysyklær i byen vår

 

God kveld i denne regnfulle høstdagen! Håper det går greit der ute. Jeg har vært på jobb både mandag og tirsdag. Fredag måtte jeg jo kaste inn håndkle på grunn av rygg og nakke! Jeg tar øvelser her hjemme og tenker litt hvordan jeg sitter og jeg strikker ikke noe nå om dagen! For det er ikke av det beste når man sliter. Jeg vil være oppegående og ikke en pasient som sitter med varmeflaske på ryggen fra morgen til kveld! Ganske ok nå, men jeg tatt massasje og trener her hjemme og går som vanlig! Tok disse bildene her om dagen. Det har blitt et gratis-tilbud for folket! Flott det da! Har ikke testet ut enda..men skal laste ned appen og teste en tur på sykkel rundt i byen! En dag……….

 

 

Trå til, helt gratis! Fint tilbud hvis man ikke vil bruke bil og bomringen. Men låne med seg sykkelen på jobb hele dagen og sette den på plass når dagen er ferdig! Eller sykle fra A til B i byen! Du har 10 timer til rådighet! 🙂 

 

Kos deg videre…og klem et tre! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg