basseng eller sjø

 

God kveld….Håper du har det bra og hygger deg..Jeg puslet litt her hjemme først på dagen. Rengjøring og så etterpå der så ble det vask av hus og garasje utvendig igjen..jobber meg rundt og plutselig er man ferdig. Bruker ikke høytrykksspyler. Men rett og slett skrubb og kost og vannslange..og skikkelig med klorin og Zalo i bøtta! Så tar tid, men blir veldig bra! 

 

Etterpå syklet jeg til stranda, hvor ellers skulle jeg gjøre av meg på en fin dag lissom..Nei, må bade. Badet 3 ganger i dag. Det er så deilig for kropp og sjel! Nyter det rett og slett.

 

Jeg velger alltid sjø..Vi har jo et flott anlegg med flere basseng her i byen..Men likte det bedre før. Nå er det sjøen som gjelder for meg! Vet ikke åssen det fungerer i disse korona-tider heller.

 

 

Nok av plasser. Ikke så mye folk på stranda nå. Var en del folk da det var tropevarme i juni! Nå har det jo ikke vært så varmt. Men er varmt og fint nå da. Og vannet holder vel rundt 19 grader. 

 

 

Kjekt å sykle, kommer helt frem…

 

Nå ble jeg litt sigen merker jeg. Vi hadde hjemmelaget pizza i kveld og det smakte godt. Ikke meg som var kokk i dag! 🙂

 

Jeg nyter strand og bad. I år har jeg ikke blitt lei! 

12 kommentarer
    1. Det ser veldig fint ut å bade der 🙂 Jeg liker å SVØMME i basseng. Ellers er tjern fine greier. Eller VANN. Saltvann er egentlig nederst på lista, men godt og avkjølende på stranda da 🙂 Ha en fin kveld Solveig <3 Klemmer <3

      1. Tusen takk….jeg liker også tjern. Det er kjølig og deilig synes jeg. Men ikke så mange av dem rundt her. Så blir sjøen. Basseng er fint på vinteren til å trene i…Svømme mange lengder. Svømming er sundt vettu! Klem…

    2. Blir helt imponert. Og det måtte være enormt deilig med bad etter en slik økt. Godt med varme og nesten ha stranden for seg sjøl. Jeg er nok mest glad i sjøen, men funker med ferskvann. Basseng er greit om vinteren.

      1. Takk takk, litt å pusle med hus..Må jo prøve å ha det sånn ok…Tar det litt over langen så blir sikkert ferdig til høsten en gang! Jeg er glad i sjøen. For det er enklest her jeg bor. Men kunne fint kosa meg med i en hytte med et tjern i nærheten. 2 forskjellige opplevelser. Basseng er litt mye klor synes jeg, men kjekt på vinterstid! For svømme er super trening!

    3. Hvor mange grader er det i havet der du bader? Jeg har ikke badet i havet enda, men planlegger å gjøre det denne uka som kommer.
      Det har vært for kaldt for meg , men altså nå skal jeg utti.

      1. Det er ca 19 grader ved sjøen her. Men varmt vær nå så stiger fort til 20 grader! Elsker å svømme og bade…Men må være ok på land synes jeg.

    4. Flott tur etter en solid innsats på hjemmefronten. Du holder jaggu meg på. Her går det i alt annet enn blogg for tida. Men det har du kanskje merka. 😊

      1. God morgen….Nok å gjøre å ma dra det med seg….Begynner man ikke så kommer man heller ikke i mål. Men du tusen takk ja – mye jobb! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg