August leverer varene sine

 

God formiddag, når man kan spise på byen klokka 20.00 om kvelden og sitte ute og føle at man er i syden, da leverer august for meg! 

 

Kose seg med en kald øl på en søndagskveld, da leverer august for meg 🥰 Sitte ute i en t-shirt og være sommerkledd og føle at det er svalt 💜 

 

 

Spise et godt måltid utendørs på en av byens restauranter – da leverer august varene sine!

Dette var forresten en veldig god scampisalat….

 

 

Med godt brød og pesto til – nydelig!

 

 

Når man kan sykle til stranda og sjøen og bade – bad etter bad etter bad..Da leverer august altså! 

 

 

A U G U S T ❤️❤️❤️ Gode minner og ta med seg utover…

12 kommentarer
    1. Det er en grunn til at jeg tar ferie i August 🥰
      August har hentet fram igjen sommeren, og leverer virkelig på alle måter. Det er så koselig å kunne sitte på en restaurant på kvelden med god mat og øl i glasset. Ha en fin mandag, klem 🤗

      1. Takk, ja det er veldig koselig ute på byen på slike kvelder. Lever lenge på det!
        Ferie i august er nok et smart valg av mange årsaker. Kos deg masse med ettermiddagen, klem 🙂

      1. Tusen takk, august har virkelig slått til i år! Så da koser jeg meg veldig…
        Er sommermenneske vettu <3 Fin ettermiddag til deg 🥰

      1. Skjønte på flere rundt omkring at sommeren var stusselig…
        Får satse på en fin høst! Her gar det vært greit, rundt 20 grader og veldig varmt de siste dagene..
        Jeg har badet masse..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg