Det går tregt med flyttinga :-)

God formiddag….

Det går tregt med flyttinga på bloggen. Synes ikke det er noe gøy å være på den gamle plattformen. Håper på flytting snart 🙂 jeg tar jo en pause også. Men håper jo den snart er over. …

Jeg vil sette meg på toget og gå av på en ny plattform og famle litt i blinde. Kanskje går det, kanskje ikke…

Ellers så driver jeg og pusler, handler inn litt til jul. Julegaver er ganske ajour. Var på en tur til Strømstad med båten i går. Kjekt så slipper man å kjøre bil. Men en del fyll sånn på en lørdag. Billig alkohol og lørdagsettermiddag blir fyll. Jeg observerte et par. De var helt greie på turen bort (tar 2 timer med båt) de drakk kaffe og et glass vin på deling. Typen der synes vina var sur…De leste og var rolige. Men jeg så forskjellen da de kom tilbake fra Strømstad. Ca 2 timer. De var høymelte og hun var bustete på håret. Og det ble voldsomt handling i baren. Og de snakket høyere og høyere. Dama fekta med armer og pratet i et sett. De var  en merkelig setting, der jeg med egne øyne så hvordan alkohol gjør med mennesker…..fra 0 til 100 lissom. Av et par glass rødvin….stemte lissom ikke helt…

Klem Solveig, neste blogginnlegg håper jeg på ny plattform asså…

P.S. Bilde fra turen på Kråkerøy i dag <3

36 kommentarer
    1. Jeg er her enda, så du er ikke alene. Vinker over til deg fra vinduet mitt: “Vinke, vinke” 🙂 Fikk mail 07.12.2018 om flytting.
      Selv har jeg en privat hverdagsblogg hvor jeg eier domenet selv, og det er wordpressoppsett. Jeg er kjempefornøyd med wordpressoppsettet, og synes det er sikkert.
      De har jo en god del bloggere å flytte. Du verden for en jobb de har de som jobber med det.
      Ønsker deg en kjempefin søndag <3 🙂
      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Vi er flere på den gamle plattformen, og jeg har ikke fått mail enda heller jeg. Så jeg pusler med mitt her så lenge jeg kan 😉
      Trist hva alkoholen gjør med enkelte. Greit om det kan nytes i små doser i stedet.
      Nydelig bilde! God søndag. Klem fra meg <3

    3. Vente, vente ….og spente 🙂 Jeg er heller ikke flyttet over og ikke fått mail ennå. Men det funker allikevel synes jeg. Nå er jeg borte og bruker kun mobilen. Vi er i hvert fall sammen på Bloglovin 🙂

    4. Tror ikke det er noe bedre på den nye. Jeg har heldigvis egen platform. Dette er første gang jeg klarte å komme inn til deg fra Bloglovin. Det er mye å lære 🙂

    5. Ikke flyttet denne jenta her heller. Enda det er mange dagene siden jeg fikk mail. Men det bli, det blir <3 Mange som forandrer seg veldig etter alkohol inntak dessverre. Noen til det bedre og noen til det værre.

    6. Ikke sant. Alkohol gjør noe med oss. Det jeg kunne se var at det bare var vin og litt øl…Skjønner jo når det blir sprit at det går i ball. Enten tålte dama lite, eller så var det blanding av noe tenkte jeg….Jeg ble jo sittende sammen med dem i 4 timer…..jeg fikk vondt i hodet….Blir vel flytting til uka da. naturogfhoto:

    7. Ja, trist med alkohol når hele mennesket blir på den måten som den dama her…..jeg ble helt satt ut. Hun drakk jo bare vin også. Jeg tar meg et glass vin jeg altså..Men fyll er jeg ferdig med. Vi blir vel flytta til uka da….HeidiElise:

    8. Tusen takk, mange blogger å flytte og det er vel søndagsfri……kos deg med kvelden. Klem klem….Toril sin hverdag med musikken:

    9. Når man først vet det blir flytting er det like greit å få det overstått ja :)) Skjønner meg ikke på folk som orker å drikke mye på slike turer.. Men koselig du fikk deg en strømstadtur i førjulstida da 🙂 Aldeles nyyyydelig bilde <3

    10. Nå som det er et faktum at vi skal flytte, så lengter jeg også etter å komme over å ny platform. Selv om at jeg vet at det kommer til bli litt frustrasjon da også, men det løser seg alltids ;o)) Kanskje det er vår tur i morgen.
      Jeg skal til Sverige for å handle inn til jul til uken, men vi skal ikke helt inn til Strømstad. Vi drar bare til Nordby. Håper å finne det jeg skal ha av mat, og de fleste julegavene ;o))

    11. Ja, blir sånn når man venter…..greit å hoppe i det lissom. Nordby har alt…ervder jeg også. Men denne gangen tenkte jeg at jeg tar båt. Koselig med en tur på,fjorden..Kos deg i Sverige til uka…:-) Vera Lynn:

    12. Tusen takk…det var en åpenbaring da jeg kom ut av skogen. Det rette lyset synes jeg…Nei, kan du fatte det med masse alkohol. Og dette var bare vin …skjønner ikke jeg…må ha blanda med noe. Jeg fikk ekstemt vondt i hodet av den skravlinga hennes. Det var ikke stopp. Gikk i ett. Kunne jo ikke flytte meg heller. Det var ingen ledige steder. Bare sammen med andre…nå håper jeg på flytting asså….hehe…annebe.blogg.no:

    13. Jeg er også i ventemodus, men det er greit det. Er fortsatt flere av dem jeg følger som henger igjen, ikke bare du og jeg 🙂
      Blir nok sikkert nå i uka at vi blir flyttet tenker jeg. Jeg er litt spent. Sikkert noe nytt jeg må finne ut av og sånt, og det er litt gøy det også 🙂
      Ja, et “par” glass vin kan sikkert vri hodet på noen og enhver 🙂 Hadde meg 3 glass i går, da var jeg på en fin julekonsert. Veldig koselig. Men noe flatfyll orker jeg jammen meg ikke nei. Det får andre ta seg av 😉
      Ha en fin kveld kjære du <3

    14. Tusen takk. Vi blir vel flytta denne uka 🙂 lære noe nytt. Er gøy det da…håper jeg..Nei, sånn fyll er jeg ferdig med. Litt vin er jo bare kost…her måtte det ha vært noe blanding. Kanskje drukket på en bar i Strømstad. Snakket så høyt så folk snudde seg. Og typen satt og holdt seg på øyet. Fikk sikkert vondt i hodet av skravlinga….at han hæler tenkte jeg da…..Men kos deg med kvelden <3Eva:

    15. Nydelige bilder, og ja..må være irriterende å sitte på perongen å vente….bedre å bli kastet ut i det, og bare begynne…på noe nytt..Ser den….Ja den opplevelsen din på båten er så typisk…Vist man er edru selv, kan men se mange sånne forandringer…..helt utrolig hvor forandret et menneske kan bli…Skummelt…Velkommen til nyblokka når din tur kommer!

    16. Takk, ja helt nydelig vær. Ja, viktig å kose seg. Nyte dagene før julen….det er så kost….Vi venter og venter…Men i morgen er de vel i gang igjen…med flyttinga. MJmettejosteinsdatter:

    17. Tusen takk, ja, nå er jeg lei å se den ene etter den andre forsvinner. Blir så mange sider å forholde seg til. Og når jeg kommenterer hos dere nye får jeg ingen varsel. Må selv prøve å huske og titte. Blir mange bakveier synes jeg…ha en super kveld….Fyll er ikke av det gode nei. Dette var tragisk å se på. Måtte dem drikke så mye for å klare å prate sammen….jeg.ble skremt. Toini:

    18. Det er flere som tenker som deg. Når det er sånn at man SKAL over, så er det ikke gøy å sitte igjen heller. Men i morgen kommer du garantert. Ikke få panikk, vi møtes på bloglovin. Har du søkt meg opp og begynt å følge meg så finner du meg der. DER får du en egen feed. OG det finnes ikke feed på blogg.no nye.

    19. Akkurat, ja det er jo ikke bare gode rykter rundt turer til Strømstad. Deltok for mange år siden på en fotballturnering i Halden i regi av bedriftslagene i selskapet jeg jobbet i. Og festen på kvelden var på en båt som var innom Strømstad og videre ut Oslofjorden og tilbake til Halden. Endte med krangel og slåsskamp mellom to brødre og den ene hoppa på hav. Heldigvis så ble det observert,, og fikk hånka han ombord igjen.. pjuhh.. Men jeg er enig med deg.. begynner å bli stusselig på bloggen. Men svarer jo på innlegg fra bloglovin også, men har ikke lagd innlegg derfra 🙂 Vi får se hva morgendagen bringer 🙂

    20. Takk, ja går seg vel til. Fortsatt på gamle i dag også jeg. Ja, vi får finne hverandre der. Tror det blir bra jeg 🙂 ha en super dag…..klemmer. frodith:

    21. Uff da, for en tur. Bra det gikk bra 🙂 ja, synes det blir stusselig her nå…litt her og der….Men skjer vel noe snart da….får vi håpe. Som sagt gidder ikke lage så mange innlegg om dagen…venter på nye blogg….ha en super dag…..dedicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg