Badematte

God formiddag….

Etterhvert skal jeg ut til mamma. Det lå lapp til meg fra hjemmesykepleien. Kan du skaffe badematte til mor.

Tenkte, det var vel enkelt…

Det var det ikke. Surra både fredag og lørdag med dette. Først innom Europris. De hadde ikke. Skulle høre med en annen butikk. Så måtte komme tilbake. Neste dag på’an igjen…Neida, utsolgt fra lageret. Sjekket Biltema, de har jo også egen avdeling for hus og hjem. Ikke der heller. 

Så innom byen igjen og prøvde Clas Ohlson…De hadde en type. Denne…! Så får være bra nok. Skal kjøre ut etterpå og sjekke. Egentlig  hele helgen tok denne jobben…Men sånn er det….

Nå er det kaffe og hjemmebakt bolle med rosin…..mmmmm 🙂 

Det bare øsregner i dag….men ut å gå må jeg…sånn er det bare. 

#badematte #bolle #regn #rosinbolle #kaffe

22 kommentarer
    1. ei du har ein blogg som inspirerer meg til å se på du har ein verdens fineste blogg du er eit talent og du jeg håper at jeg kan følge deg på din vei la meg hjerne følge meg❤️ Du er eit godt eksempel på eit godt samfunn

    2. Ja vet du..det har jeg også vært på leting etter..og det eneste jeg har funnet er sånn metervare….og det hadde jeg fra før, og de sklir i bunn…så den du har der…den er fin..hadde sånn før…og den vil jeg ha igjen..bare i en mer nøytral farge da…hihihi..Så da skal jeg huske det…clas olsen altså…hihih..Ha en god kveld!

    3. Det skal ikke være like enkelt 😀 Trodde du hadde nese for sånne badeting, og bare snurra rundt på hælene et par ganger i sentrum, og la i vei rett mot målet 😀 Men godt du fant noe da. 😀 Har jo skjønt det er vått grått der nede 🙂 Litt sånn her også, men neppe på den måten 🙂 Nyt kvelden 🙂

    4. Clas Ohlson har stort utvalg. Det er en butikk ganske nær her jeg bor, og jeg har vært der flere ganger etter at jeg flyttet hit. Bra du fikk tak i matte til slutt! Rosinbolle er godt i regnet (Og ellers også). Jeg har vært ute og gått jeg også. En bli så “røtin” av bare å sitte inne, så en får heller bli litt våt. Fant ikke paraplyen heller, så den har jeg nok satt igjen ett sted! 🙂

    5. Ja, var litt vrient å finne denne. Men jeg ga meg ikke. Merkelig at ikke Europris passet på å,ha sånt inne. Vet du hva. De hadde i hvit også. Makan type. Men jeg tenkte best at det var sterk farge for mamma. Så,hun ser tydelig hvor hun kan trå trygt. Toini:

    6. Ikke sant…vann er meg. Her har det øsregnet virkelig mye nå. Helt uten opphold. Kunne ha svømt til butikken i stedet….hmmm…Den passet, og da ble vi fornøyde…..:-)!dedicat:

    7. Noen ting er litt verre å få tak i…kunne sikkert funnet der dem selger badekar og slikt. Men en sånn butikk er det ikke i sentrum…og det er rådyrt i spesialbutikker….Margrethe:

    8. Hun bor jo fortsatt hjemme…hmmm. Hadde jo plass på omsorgsbolig, neida slo seg vrang. Så ble veldig tråkig ut av det….så hun bir hjemme. Hjemmesykepleier 4 ganger om dagen. Og fått montert trygghetsalarm. Sånn klokke på armen…:-) fruensvilje.blogg .no:

    9. Fin butikk, er mye innom der jeg. De har så mye artig å,se på. Masse fint til jul også nå. Der fonner man jo det meste…Det regner bra kan du si..måtte kjøpe meg en ny i byen i går, mens jeg leta etter den matta. For min paraply lå hjemme…I dag har jeg gått to turer. Ut må man. Hvis ikke så blir jeg gal…..karidansen:

    10. Kick er godt, jeg elsker jo lakris…Det er først når man trenger ting man lurer på hvor får jeg tak i dette….ikke alle har en Ikea rundt seg :-)!Europris har mye, men ikke denne gangen…frodith:

    11. Ja, hang litt over meg. Må gjøre slike ting så fort man får beskjed. Min mamma er dement og trenger jo hjelp og tilsyn. NorskeTankeriDanmark:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg