Mandag med en anbefaling

 

Hei hei,

Da er det ny uke og mandag. Nye muligheter. Med jobb og alt som dere setter i gang…

Vil denne uka komme med en anbefaling. Trykk på linken under her så kommer DU inn: 

http://fruensvilje.blogg.no/

Hun har en så fin blogg. Masse gode tips når det gjelder mat og oppskrifter på dette. Hun er virkelig en kreativ dame. Strikker og holder på støtt. Flyr i skogen og tar masse fine bilder. Jeg bare elsker bloggen hennes. Jeg liker de bloggerne som skriver om seg selv og sitt. Det er sånn jeg føler det, jeg kommer litt under huden på de menneskene som skriver om hverdagen sin. Så følg, og les bloggen hennes. Jeg elsker den!

 

En liten kaffekopp eller to eller tre blir aldri feil heller. Ønsker dere en flott ettermiddag og nyt resten av dagen og kvelden..

Vi blogges vet dere 🙂

Klem Solveig

 

 

 

 

24 kommentarer

Siste innlegg