Solliv hekler solliv

Hei og god formiddag,

Her har det kommet snø i natt. Jeg koser meg inne. Skal snart på en ny runde med kaffe…

Leste du overskriften? Jada, jeg sitter her og hekler solliv til sommeren. Ute er det vinter…

Ingen oppskrift, jeg bare hekler og så får vi se hva det blir. Bare det dekker puppene så er det greit tenker jeg. Blir masse farger på dette sollivet. Jeg bruker det nye garnet fra Hobbii, helt supert å hekle med. Jeg bruker heklenål nr. 2,75. 

Jeg kan jo ikke bare strikke kluter, det blir kjedelig…

En liten designer våknet til liv her om dagen! Hehe….

Jeg skal legge ut bildet også når det er er ferdig 🙂

#solliv #hekle #egetdesign #hobbii

12 kommentarer
    1. Så vakre farger. Dette blir spennende. Gleder meg til å se resultatet. Ja, snøen kom, men nå regner den vel vekk. Jeg også holder meg inne nå! Nyt dagen! 🙂

    2. JA det blir nok flott! Du kunne jo heklet en singlett også…det er jo så lekkert…med heklet trøye…Gleder meg til å se sollivet…og du må kose deg inne i varmen..det gjør jeg også..vært ute på tur, og det var tungt og vått og glatt….

    3. Tusen takk, gøy å lage noe selv da. Så får vi håpe det blir brukandes…:-)!hekla masse før, men får komme i gang igjen. Jernbanefrua..:

    4. Tusen takk, vi får håpe det blir bra. Det ser litt lekent ut nå. Så spent jeg å. Gøy å hekle litt. Ute er det guffent og mørkt. Må finne glede inne ja…fin kveld til deg.Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg