Klutestrikk

Hei hei, kluter er fine julegaver. Fint til kjkkenet. Og kjekke til vaske seg i dusjen med. Tynt garn er best. Skal de brukes p kjkkenet er det lurt skylle opp i kaldt vann og henge over krana. Og som kluter flest br man bytte ofte. Vaskes p  60 grader. Hiver de inn i maskin jeg sammen med hndklr. Kan ikke tenke meg g over til kjpekluter igjen. Jeg har hatt hjemmestrikkede kluter i mange mange r n. 

Fine julegaver. Sammen med en fin kopp. En fin skl. En pose kaffe eller te. En fin oppvaskbrste. Og til dusjen, et deilig spestykke eller dusjspe. 

Disse er strikket i Rainbow Cotton. Kjpt p nettbutikken Hobbii. Garnet koster n ca. kr 13,-. Oppskrift p kluter finner du p nettet eller s finnes det bker med masse kluteoppskrifter. 

#kluter #julegaver #rainbow

18 kommentarer

pensjonistgunna

28.10.2018 kl.14:14

S bra! Fine er de ogs!

solliv

28.10.2018 kl.17:29

Tusen takk, kjekke praktiske ting som folk trenger. pensjonistgunna:

fruensvilje.blogg .no

28.10.2018 kl.14:35

herlige gaver og farger til bli glad av :=) likte disse klutene her

solliv

28.10.2018 kl.17:29

Tusen takk, blir fint med tynt garn og tynne pinner. Da blir det mest praktiske kluter. Og fargene er flotte. fruensvilje.blogg .no:

NorskeTankeriDanmark

28.10.2018 kl.14:46

Helt forelsket i den gule :)

solliv

28.10.2018 kl.17:28

Ja, den gule fargen er bare lekker....NorskeTankeriDanmark:

annebe

28.10.2018 kl.17:11

Fine og praktiske :) Pent arbeide og fine bilder ogs :) Ha en fin kveld <3

solliv

28.10.2018 kl.17:28

Tusen takk, kjekke gaver til andre og seg selv...kos deg med kvelden.mannebe:

Toini

28.10.2018 kl.17:53

S fine! ja de s veldig tynne og fine ut...da gr det an bruke...Fikk en flott av Frodith i fjord...men syns den er alt for fin til bruke som klut...hihihi...

solliv

28.10.2018 kl.19:06

Tusen takk, kluter er til for brukes. Mer du bruker dem, bedre i bruk blir klutene....ta den i bruk. Tynne og kjekke disse. Tynt garn og tynne pinner. Toini:

frodith

28.10.2018 kl.18:30

Kjempefine kluter :-) Det er flotte gaver :-)

solliv

28.10.2018 kl.19:05

Tusen takk, jeg synes det er koselig med hjemmelagde ting. frodith:

Atle Lundhaug

28.10.2018 kl.20:37

Selvlaget julegave er moro f.

solliv

28.10.2018 kl.21:48

Tusen takk, det synes jeg . Beste...:-) Atle Lundhaug:

Margrethe

28.10.2018 kl.21:42

Kjempefine <3

solliv

28.10.2018 kl.21:48

Nmmen tusen takk, m ha litt pusle med vettu. Hvis ikke blir det enda flere turer....Margrethe:

Jernbanefrua..

28.10.2018 kl.23:52

Lekre kluter, og med Mummi blei det helt innertier det her :-))

solliv

29.10.2018 kl.06:07

Tusen takk, alle elsker jo Mummi.,Bare lagde litt eksempler. Mye som er flott. Og pakket inn i cellofan ogs...gjr susen. Jernbanefrua..: