Jeg elsker kyststien i Østfold

Her på Kråkerøy er det turmuligheter i fleng. Jeg elsker jo tur og er glad for å kunne gå hjemmefra. Altså ikke sitte i en bil og så kjøre til en løype og så gå løypa. Jeg går alltid hjemmefra på mine turer. Er det rart jeg elsker kyststien 🙂 Gå over dørstokken hjemme og tusle til venstre eller høyre eller rett frem….Det er sånn jeg liker…Nå blir det kaldere dere…meldt 4 grader på lørdag. Vinterdekk er på. Kjører bil til jobb, og til mamma som bor ute i bygda…(noen ganger går jeg tur i samme slengen da)…Men Kråkerøy vet dere…deilig sted.

 

18 kommentarer
    1. Ååååå, hadde dere. Så gøy. Kommet de senere år hit. Men vært løyper da. Blåløyper. Så er jo det samme..jeg er jo lommekjent, hehe…Margrethe:

    2. Tusen takk, den følger jo hele Kråkerøy. Samme hvor dungår ved kysten så er det bare å henge seg på.,Herlig med vann ogvsjø vettu. Det er magisk. dedicat:

    3. Tusen takk, Østfold er bra. Mye forskjellig og kort vei til det meste. Store fjell har vi ikke da, men det savner jeg ikke. Atle Lundhaug:

    4. Ja..du bor jo idyllisk til..så da er det deilig å kunne slippe å sette seg i en bil..jeg liker også det best..Men noen ganger må jeg litt uten for nærområdet også…Flotte bilder, og det ser jo helt herlig ut der! Vinteren nærmer seg, og Bjørn skal legge over til vinterdekk her i dag….Ha en god ny dag!

    5. Tusen takk, det er idyll her på,Kråkerøy. Men det som er trist er at få går tur. Møter stort sett aldri noen. De sitter inne og glor på,serier etter jobben. Eller setter seg i bil og kjører til senteret og trener eller på,søndager til Fredrikstadmarka. Der er det kø.,Jeg tusler alene her jeg…….Toini:

    6. SV: vet du..det gjør stort sett jeg også….OG jeg kan ikke skjønne hvor alle med hund er? De må jo ut de….nå går jeg jo på dagtid i hverdagen, og da forstår jeg…Men i helgene…..tomt da også….Jeg syns det er fint jeg da…men har undret meg mang en gang…

    7. Ja, utrolig rart. Helt tomt overalt. Noen folk på stier da. Men ved kysten og skogen. Tomt tomt. Skvetter til jeg når jeg ser et menneske. Folk sitter for mye inne er en ting. Jeg går jo både på dag og kveld. Ettersom jeg jobber. Så er jo trist at folk sitter hele dagen på jobb og sitter hele kvelden i sofaen….så mye vakkert å se der ute……Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg