Noe jeg aldri har eid…..

Vet dere,

kjøpte meg varmluftsbørste. Hehe, er det mulig.,Denne kan du rette med, glatte, gre, få volum…og krøller. Mange muligheter. Jeg har knapt eid en føner i hele mitt liv. Der har du meg se…Vasker håret, grer og lar det tørke av seg selv. Litt kjedelig når man har sånn glatt hår som meg, blir flatt. Frisørdama ordner alltid dette når jeg er hos henne. Men plutselig fikk jeg lyst til å kjøpe meg en selv. Tenkte den var vanskelig å bruke, men superenkel….til og med for meg. Litt mer volum i håret er kjekt på vinterstid, da håret blir flatt av luer og innevær….Så sist gang jeg var hos frisøren så slo jeg til….kosta kr. 599, men hadde bonus så fikk 30 %….

Gøy 🙂 

10 kommentarer
    1. Tusen takk, den her kunne man bra gjennom håret eller vikle året rundt, funka bra. Håret ble ikke sittende fast i børsten. Men for å få litt fall, må håret være helt tørt. Skal brikecden litt, tok kort tid å få litt volum i håret. annebe:

    2. Gøy å fiffe seg opp litt innimellom da…Jeg har kjøpt uttallige sånne remedier..glattetenger ol..men blir lite brukt…jeg føner håret til nød…Du får ha en demostrasjon da…så vi får seg deg med krøller!

    3. Hehe, blir dårlig med krøller. Men litt volum får man vel…håret mitt er så veldig rett. Har aldri giddet å styre med noe, men den var som å børste håret. Enkelt. Du har jo flott hår da. Toini:

    4. Tusen takk, Denne var fin å bruke til det rette håret mitt. Fikk litt volum. Ønsker deg en fin kveld. Toril sin hverdag med musikken:

    5. Artig å prøve noe nytt. Og nå som jeg fikk den til rimligere pris så slo jeg til. Har ikke angret. Et minutt jobb og så blir det litt mer liv i det strie håret fruensvilje.blogg .no:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg