Hørselbloggen er ikke død….men døv…/ ikke så, gæli asså….

Hei fredag og helg 🙂

Så utrolig nydelig vær. Det er fønvind og sol om dagen. Sommer 🙂 Kanskje rekker jeg et bad til før vinteren tar tak i meg. Vet ikke. Får se i morgen. Var en liten tur på butikken i stad og rusla over til byen også. For å fylle opp skrittmengden min. Greite det, men for en følelse i byen. Litt sånn sydenkveld. Varmt og tidlig mørkt. Og masse mennsker på vei til mat eller drikke. Venner og fest. Jeg hadde bil, hvis ikke hadde jeg tatt meg en øl et sted. For det var magisk stemning. Dura hjem. 

I dag sånn litt utmattet. Det hørselgreiene slipper jo aldri taket. Konsentrere seg for den minste lille lyd dagen lang. Blir lei……Så får håpe jeg er bedre i morgen. Hodepine og tomsete. Best å være hjemme. Men hjelper å gå tur..Men kan jo ikke gå hele tida heller. Må hvile kroppen min litt også. Men når hodet er sånn så nytter det ikke lese en bok. Det går ikke noe inn lissom. 

Så skal sitte her og fundere over livet. Deilig å tenke litt. Glane i lufta. 

Ha en fin kveld da…. 

#nedsatthørsel #utmattet #livet

16 kommentarer
    1. Alldri under 10 000. Men det er jo bare turene som teller ikke det jeg går på jobb eller hagen eller hjemme….så noen ganger blir det tre turer for å rekke det. På helgen går det greit. Da tar man jo lange turer. pensjonistgunna:

    2. Har vært kjempefint her også med fine temperaturer, og en varm fønvind. I oktober 🙂 Vi får bare nyte det så lenge man kan, for plutselig kommer vinteren kastet over oss 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Ja det var en herlig kveld i går..Her i Strømstad kom vinden på kvelden..men folk satt ute allikevell….må nyte siste rest….Skjønner at du blir sliten..men da er det godt å gå tur..få ting og lyder litt på avstand…Ha en god ny dag!

    4. Tusen takk, i går kveld var det magisk. Jeg kjørte forbi bobilplassen på Kråkerøy også. Der var det liv. Masse mennesker og forcen stemning. Med lykter og bålpanner….sosialt…deilig å gå tur ja, da lader jeg batteriet…Toini:

    5. Du er flink som klarer å være positiv oppi alt som det med hørsel fører med seg. Veldig slitsom å ha det slik du har det. Har nok med tinnitusen jeg, men den er jo på lav styrke i forhold til det du opplever. God du klarer å lade og nyte livet tross alt! Klem <3
      Det var en veldig varm og fin høstdag og kveld her i trøndelag også i går. 😀

    6. Det med tomsette i hodet kjenner jeg igjen…. jeg hører også dårlig dessverre… et øre fungerer litt greit…men håper du får fine dager også nå<3 og jeg elsker å fundere:))

    7. Tusen takk, ja kjedelig med tomsete dager. Men bedre i dag. Deilig å fundere litt….blir litt klokere da…fin fin dag. Da er vi to som hører dårlig…Orkidedatter:

    8. Tusen takk, prøver å tenke å være positiv. Men klart det er kjedelig og jeg blir leiog mister litt energi..men kommer meg opp igjen da. Ha en fin kveld hos deg….klemmer.HeidiElise:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg