Arakataka / ikke sponset asså..

Hei dere, for ca. 14 dager siden feiret vi bursdagen til eldste sønn min.

Vi var på Arakataka, en nydelig restaurant. Vi spiste 5 retter med vinpakke. Så sier seg selv at man må sitte der noen timer da. Koselig var det. Jeg tok bussen til Oslo etter jobben og så feiret vi bursdagen………….

Viser noen bilder: 

Flere retter enn det jeg viser asså! Godt var det virkelig……kommer igjen på dette stedet jeg!

 

Hva synes du, ser det bra ut?

#spiseute #restaurant #arakataka #bursdag

 

 

14 kommentarer
    1. Oj, det så koselig og godt ut. Jeg liker veldig godt å gå på restauranter som har “smaksmenyer” med flere retter, og gjerne vinmeny. Det er ikke så ofte det skjer, prøver å få til en gang i året eller to, når jeg allikevel er i Oslo 🙂

    2. Veldig spennende, dit kommer jeg absolutt til å spise mer. Da får jeg heller koke nudler en uke før lønning. Haha….deilig å kose seg. Margrethe:

    3. Hvis du er i Fredrikstad har vi Slippen, det er byens beste mat. Men ikke ofte du er der kanskje. Masse flotte spisesteder i Oslo. Denne må du prøve en gang…pensjonistgunna:

    4. Hehe, ikke voldsomt mye mat nei. Men kjøtt og fisk er under grønnsakene her. Og and var det også, ikke bilde her. Så egentlig nok mat. Masse brød til å begynne med også. Men er storspist gubbe blir nok ikke mett her nei. Godt var det og veldig koselig sted. Lunt og fint. frodith:

    5. Det er et fantastisk sted hvor de har så god mat, og flott betjening. Jeg har vært der et par ganger å spist middag, begge gangene med de jeg jobbet med ;o)) Jobber jo like i nærheten, så vi hadde ikke langt å gå.

    6. Veldig fint og hyggelig sted. De som jobbet der var helt topp. Kunne ikke blitt bedre. Et flott sted å gå med kolleger ja. Maten er førsteklasses. Sønn min har vært der flere ganger og elsker stedet. Man får hele pakka med lyksus noen timer synes jeg. Vera Lynn:

    7. Tusen takk, dette var virkelig et flott sted. Rettene var nydelige. Flinke til å blande råvarer og alt ble laget, mens vi satt og så på. Dette var en fin kveld. Sønn er en hygggelig kjekk mann ja. fruensvilje.blogg .no:

    8. Dæsken,, det så bra ut ja,, Og det gliset til sønnen din var jo verd det aller meste 😀 Mor og sønn ja.. ingen tvil 😀 Herlig 😀

    9. Tusen takk, bra var det. Og sønnen min kosa seg veldig. Senest i går sa han. Vi kosa oss ille den bursdagen min….:-) Ille er mye her i Fredrikstad, hehededicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg