Ut på tur i Fredrikstad……:)

Bryggepromenaden i Fredrikstad, her ligger det restauranter – tett i tett…

Fine restauranter, mange er stengt på søndager…

 

Et koselig skilt foran restauranten Heim, som forresten har veldig god mat.

 

Høgskolen i Østfold ligger her på Kråkerøy

 

Nav har akkurat flyttet til Kråkerøy.

 

 

Flere spisesteder

Enda flere bilder fra Fredrikstad…

 

Det ble en koselig søndagstur rundt på Kråkerøy og Fredrikstad. Deilig å tusle litt rundt i byen også…Ikke bare skog og sjø, men være litt urban.

Ønsker deg en fin mandagskveld…:)

 

 

 

24 kommentarer
    1. Flotte bilder av en flott by! Ja..koselig å se litt annet også…Særlig når det er så tomt for folk som du har her…hihihi…Ha en god kveld!

    2. Tusen takk, veldig lite folk i byen. Noen satt jo innendørs da og ikke på uteserveringen. Lite folk i skogen også. Men jeg var på et loppis der var det sinnsykt med folk. Tok ikke bilde av det…Toini:

    3. Fredrikstad blir bare bedre og bedre og får en ny flott bydel på Kråkerøysiden. På Værste. Der kommer det mer og mer. Skal også bli et digert kjøpesenter der. I gågata nå er det koselig. Masse folk og liv. Lite på søndag da, men ellers i uka. Kjempefint. frodith:

    4. Tusen takk, Fredrikstad blir bedre og bedre. Koselig sted nå. Kan ikke sammenlignes med noen år tilbake. Så 25 år siden og nå…er det kjempeforandring. Toril sin hverdag med musikken:

    5. Så flott 🙂 Artig å få en titt inn i byen din. Har jo vært i Fredrikstad en gang for 100 år siden, så jeg kjenner ikke mye igjen for å si det sånn 🙂

    6. Tusen takk, Fredikstad har forandret seg mye de siste årene. Blitt bra. Og brygga på sommeren er magisk. Masse liv og røre. Gågata har kommet seg utrolig bra de siste 2 åra. Nå er det kjempefint der. Skal ta bilder der senere…la ut flere bilder på face i går. dedicat:

    7. Fint med litt urban natur også – og Fredrikstad er en fin by! Vi vandra i Moss i går – ante ikke at det var så fint der! Har alltid bare fresa gjennom på vei til og fra Bastøferga….. 🙂

    8. Takk, flotte steder. Både Moss og Fredrikstad. Stor forskjell fra noen år siden. Gøy å gå sånn å tiite. Legge merke til til ting. I går fant jeg et lite museum på Kråkerøysiden, jeg aldri hadde sett eller hørt om. Men var stengt. Pluss en ny kaffebar. Var stengt. Så to steder jeg må forske på utover, hehe…Margrethe:

    9. Så koselig det er nede på brygga… Jeg var der for et par år siden, og da spiste vi middag på restauranten “På Brygga”, tror jeg den het. Koselig å sitte å spise god mat, nyte en øl å se på livet utenfor. (var der på sommeren)

    10. Det er kjempekoselig på brygga på sommeren. Litt masete noen ganger. Så jeg stikker litt oppi gatene og spiser også jeg. Men koselig å titte utover elva og ha noe i glasset. Eller noe….stemmer det. På Brygga er et sted på brygga, hehe…..masse steder. Nå tok jeg jeg ikke billder av hele promenaden. Den er mye lenger. Vi skal jo få til et treff en gang. Og blir det ikke Oslo i løpet av vinteren så er du hjertelig velkommen hit ned….Vera Lynn:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg