Jeg finner lykken….

Hei, da ble det lørdagsettermiddag. Hatt litt besøk av eldste sønn min, gått 10.000 skritt.. Vaska bil og nå vaska huset. Og kjørt sønn til byen hvor han tar tog eller buss til Oslo…..

Etterpå skal jeg handle litt mat. Men det jeg skulle si….Lykken er overalt bare du tar tak i deg selv og ser deg rundt. Være til stede og se, føle og lukte og høre og nyte der du er. Det kan være skogen. Gå inn i skogen og føle nærheten med naturen…Det er virkelig LYKKE….Lykke for meg er ikke å ha ny bil, men å ha en bil. Lykke for meg er ikke å ha et interiørhjem, men et koselig hjem der jeg trives i mitt eget selskap. Et sted det er godt å være, et sted det er godt å komme hjem til….:-) dere ser den….Jeg er ingen streber….men en enkel sjel 🙂 De behovene med materielle goder er ikke der…..de har aldri vært der….og kommer nok aldri…..Men en hytte drømmer jeg om…En liten koselig hytte. Så lenge vi har drømmer så har vi noe å leve FOR.. Så jeg sparer hver eneste måned til denne hytta. En dag blir drømmen virkelighet, det vet jeg…..Men så lenge lever jeg her og nå…..    #lykke #skogen

Har du en drøm? Er du en lykkelig sjel? Hvis ikke, hva må til?

16 kommentarer
    1. Ja som deg er jeg fornøyd bare ting “funker ” og man har det litt trivelig.. 🙂 For meg er det det å se at mine nærmeste har det bra som gjør om jeg kan være helt lykkelig ..eller ikke !
      Flott bilde av naturen..og jeg har troa på at det blir hytte på deg en dag ! Lørdagsklem <3

    2. Jeg er også som deg at lykken for meg er å være glad i det minste lille øyeblikket i hverdagen. Da er man lykkelig. Sette pris på det man har i livet, og det er ikke rent lite.
      Kjempefint bilde 🙂
      Ønsker deg en kjempefin lørdag, og fortsatt kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Ja der er jeg nok veldig lik deg….Er ikke så opptatt av den nyeste modellen, det fineste interøret osv….BAre jeg har et hus, en bil, familie og venner…ja da har man det man trenger…..MEN som du sier..noen drømmer er gode å ..som du som har hyttedrømmen…Ha en god lørdagskveld!

    4. Ja, sånn er det. Sette pris på alle gleder. De små tingene. Kaffekoppen om morgenen. Det er lykke. Drømmer har vi….og min drøm 🙂 ja den ja….mmmmmToini:

    5. Tusen takk, det minste lille lykken rundt oss. Det er stort. Stort for meg…Det å føle nærheten med naturen….mmmmm….lykke…ha en fin kveld.Toril sin hverdag med musikken:

    6. Tusen takk, ja der er vi like. Små ting store gleder. Ha det koselig og hyggelig for dem rundt oss….og kaffekoppen da….det er alltid lykke for meg. Hyttedrømmen lever alltid 🙂 annebe:

    7. Du verden 😀 Vet du at du skrev et dikt nå? Satt sammen på en litt annen måte, så blir det rene poesien det du skrev 😀 Vakkert og så flott å lese dine tanker og drømmer 🙂 Tusen takk 🙂

    8. Tusen takk, så hyggelig å lese. Ja, jeg ser det nå. Mine tanker deler jeg Ja, setter man det litt annerledes sammen blir det poesi…dedicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg