Høsten – jeg elsker deg

Høst…

Jeg liker høsten. Og jeg må lære meg å elske høsten!

Høsten er tiden for turer i skogen.

Høsten er tiden for et glass rødvin foran peisen.

Høsten er tiden for å lese alle de bøkene jeg kjøpte i sommer.

Høsten er tiden for håndarbeid.

Høsten er tiden for å shoppe litt varme klær.

Høsten er tiden for å tenke tilbake på en flott sommer.

Høsten er tiden for nye impulser, kanskje et kurs i noe man har drømt om lenge.

Høsten er tiden for kafebesøk og kinobesøk med gode venner eller bare seg selv.

Høsten er tiden for fårikål.

Høsten er tiden for masse kultur og konserter. 

Er det rart jeg ELSKER deg, du gir meg så mye. Takk! 

Denne flotte buketten så jeg i Fredrikstad på søndag, litt vissen og litt overmoden for sommeren. Men hva gjør vel det…..Det kommer en ny tid som heter høsten. Den plukker nye blomster til oss, i form av bøker, konserter, innetid, rødvin, kino…Alt dette er høstens blomster. GID <3

26 kommentarer

Siste innlegg