Hørselbloggen er ikke glemt….

Hei snille dere…

Jeg har tenkt og tenkt på livet mitt……DET å høre dårlig er kjipt. Jeg har bra dager og veldig dårlige dager. 

Gjør så godt jeg kan og bruker apparater. Her om dagen måtte de renses igjen. Etter en laaang sommer så var det sikkert litt skitt i apparatene….Nå er de suverene, deilig følelse..Jeg ba han typen. Jeg har jo fått meg en type i sommer. Skikkelig kul asså. Kjører trailer og er gladgutt og jovial. Forståelsesfull så det holder…ser han ikke så ofte da, for han er busy…Men vi ringes og meldes..jeg liker jo ikke ringe, men nå liker jeg det og den nye telefon er fin i lyden. Huawei. Jeg ba han lese grundig på bloggen min om det hørselgreiene…Han leste og gråt. Jeg sa, jeg skjønner hvis du synes det er tråkig…Men han sa..Vet du hva jeg elsker deg enda mer etter at jeg har lest hørselbloggen din. Jeg tenker, det er kanskje ikke det perfekte menneske vi er ute etter her i livet. Men et menneske med varm og vakker sjel. Her om dagen sa han: synes du greier deg bra jeg….

Så litt sånn deilig energi i hørselbloggen min i dag…Dette liker vi 🙂

Ta vare på hverandre da… #hørselblogg #apparater #hørselgreiene #energi 

Klem Solveig

22 kommentarer
    1. Tusen takk, utrolig gøy etter mange år alene…så blir litt energi inn i kropp og sjel da. Ha en super kveld. Toril sin hverdag med musikken:

    2. Så herlig å lese <3 Unner deg all mulig slags lykke. Kjenner mange trailersjåfører og de er blide gutter alle sammen 😉 Inkludert min egen, ja...forhenværende får jeg vel nesten legge til. Nyt øyeblikkene :-))

    3. Tusen takk, jeg kjenner også mange. Jobber med dem hver dag….så de kommer innom meg på jobben. Kjekke mennesker. Herlige….Jobber med transport jeg også se…..ha en fin dag. Jernbanefrua..:

    4. Høres ut som du har funnet deg din sjelevenn…Så godt at han forstår…og ingen er perfekte…noen har alltid noe…og sånn er livet…Ha en god helg og nyt tiden nå….

    5. Tusen takk, utrolig viktig med godesamtaler. Det har alt å si. Masse felles er viktig. Vi elsker jo begge bad og sjø og båt. Jobber med det samme transport fra A til B…..mannen er snill, kjekk, …Mmmm…Og mye på kobb. Perfekt mann for meg…jeg kunne plutselig ikke ha en som kom på døra hver dag kl. 1600. Hehe….Avhengig av tid for meg selv….perfekt spør du meg……Toini:

    6. Så flott, ble jo ordentlig rørt her jeg sitter. 🙂 Du begynner med det litt tunge og vonde… og ender med smil og kjærlighet i blikket 😀 Jeg har jo skjønt at kjærligheten hadde funnet seg en plass hos deg,, 🙂 Masse lykke til ,, det høres så herlig perfekt ut 😀

    7. Tusen takk, ja det er vakkert….så du brevet han la igjen…ligger i et innlegg for et par dager siden. Det er veldig romantisk og vakkert det som skjedde i sommer…..vi begge hadde gitt opp og vært single sånn i hundre år….men helt helt plutselig ut av det blå….ble det kjærlighet, og bøtter med kjemi og romantikk ……må bare like dette….:-) dedicat:

    8. Så koselig å lese dette..(ikke at du sliter med hørselen da..men at det virker som en koselig kar du har møtt) ..er han svensk siden du sier tråkig.. ? Klem og fin helg videre <3

    9. Tusen takk, tråkig er min dialekt…vi sier det her i Fredrikstad…kjedelig :-)!Neida, gubben er fra Arendal. Så jeg må vrkelige konsentrere meg nå…dialekt er vanskelig, haha….Ha er snill og koselig,mskikkelig grepa type…jobbemann…annebe:

    10. Så flott “typen” din er, en person med følelser og som bryr seg. Ikke lett å sette seg inn i hvordan det er å ikke høre eller ha nedsatt hørsel.

    11. Nei, er jo ikke det..Er tråkige greier. Men må gjøre det beste ut av det..Deilig med folk som skjønner situasjonen min. Gull verdt.Vera Lynn:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg