Jeg har skrevet mellom linjene i hele sommer

Hei dere,

Sommeren 2018 ble spesiell på alle måter. Jeg har vært på mange badeturer som dere vet…De fleste alene. Men også flotte turer i Haldenområdet sammen med en spesiell… Det har gått litt sånn museskritttempo. Men fremover har det gått…….

Så kanskje ikke noe vits i å skrive så mye mellom linjene lenger…..

Her er de de ekte ordene…Akkurat så vakkert og romantisk som det står på denne lappen jeg fant da jeg kom fra jobben mandag ettermiddag…

Les selv. Helt ekte. Hel ved. Ekte kjærighet kan lissom ikke bli vakrere!

Og tema som jeg har brukt i hele sommer er sommerfuglvinge. For det føles sånn innvendig…..

28 kommentarer
    1. Så utrolig kjekt å lese <3 Dette unner jeg deg virkelig, og jeg gleder meg med deg 😀
      Nyt av hele ditt hjerte <3
      God klem <3

    2. Nydelig! Takk for at du deler! Tror du har vært heldig. Og det har han og…Bare å nyte nuet, forelskelsen og gleden! ❤

    3. Tusen takk, det er virkelig romantikk om dagen…og mye love you……helt helt vakkert ….man svever….på en sky.Jernbanefrua..:

    4. Tusen takk, her er det kjærlighet 100 % og helt klart deilig å være forelsket og elsket….tror vi er meget heldige begge to.karidansen:

    5. Tusen takk, vært kjærester et par måneder vi nå….så tenkte jeg at denne nyheten er koselig å dele…..og disse vakre ord på en mandag….ble satt ut jeg…..Deilig å være to nå som man begynner å dra på åra…hjelpe hverandre og ta vare på hverandre….klemmer….annebe:

    6. Gratulerer! Så hyggelig,,,så koselig…så herlig! Ja..jeg har jo skjønt det….og gleda meg med deg…Kos deg med sommerfuglene….og mannen!

    7. KJempekoselig 🙂 Og jeg skjønte TIDLIG at det var noe på gang, jeg tok hintet umiddelbart 😀 Så koselig dere har funnet hverandre da 🙂 Kos deg 🙂

    8. Tusen tusen takk, det er sommerfugler så det holder….helt herlig….typen er fra Arendal og driver et firma i Halden 🙂 så egentlig kort vei…..Det er veldig veldig koselig…jeg har vært singel snart i 10 år. Toini:

    9. Tusen takk, det er så utrolig koselig og trivelig….Kjemi, fra første treff….:-) sommerfuglene flyr og flyr inne i meg hele dagen…frodith:

    10. Tusen takk, kjempekjekt…koselig når man blir eldre å være to….har snart vært singel i 10 år. Så var jo på tide det skjedde noe på den fronten….fruensvilje.blogg .no:

    11. Tusen takk, ja, akkurat så romantisk er det. Det er helt utrolig hele denne historien. Det er kjerlighet, det er kjemi og tilhørighet og bøttevis med kjemi og like interesser…Margrethe:

    12. Smiler, takk for at du satte meg på sporet så jeg fikk scrolla meg bakover i dine innlegg 🙂 Så utrolig artig å lese det jeg mener å ha lest mellom linjene en god stund nå 🙂 Og dette lille innlegget ditt er jo bare så stort som det kan få blitt 🙂 Det minner faktisk om meg og oss litt. Jeg hengte jo opp lapper både titt og ofte og på de rareste steder, ofte som rim. Etterhvert gikk det over til mail 🙂 Jeg håper mannen fortsetter med det 🙂 Lykke til.. dette er bare så herlig <3

    13. Tusen takk, synes det var så romantisk. Trengte jo ikke skrive side opp og side ned jeg med mine ord…det var hans sine ord som skulle opp og frem …det var så ekte. Helt fra levra. Mannen er hel ved, det er helt klart…Koselig med lapper hos dere da, kanskje du skulle begynne litt igjen…..det synes hun er søtt vet du….ha en fin kveld…dedicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg