Forandring

Hei dere….

Det går sin gang. Årstidene kommer og går. Den lange sommeren ble plutselig over. Fra en dag til en annen så var det brått kaldt. Tegnene i naturen begynner å komme. Vi finner flere og flere. 

Eldste sønn er hjemme.  Kom på fredag. Fredag skulle jeg på kino så jeg så ham ikke. Han kom og gikk da jeg var ute. Han skulle også ut. Jeg ladet mobilen før jeg dro på kino. Mente at jeg la lader i stua. Men tankene mine er jo alle andre steder om dagen. Så jeg gjør så mye rart….Jeg kom hjem fra kino og satt oppe en stund, var litt uvel etter kinoturen. Det var for mye parfyme i lokalet så jeg ble rett og slett rammet av allergi. Ble helt tett i hele hodet og snørra randt…overhodet ikke gøy. Men kom meg til sengs..

Neste morgen begynte mobil å bli tom for strøm. Mobillader var borte. Fant den ikke…lette vel i to timer. Men jeg måtte jo til mamma. Så måtte bare håpe mobilstrømmen holdt. Litt sånn fjortis om dagen….telefon har blitt litt vitig for meg…hmm..

Kom jo hjem fra mamma etterhvert da og da hadde sønn min stått opp. Har du sett laderen min spurte jeg. Ja, den hadde han lånt…puhhh…Det var sånn ekkel følelse å ikke finne ting. Nå har jo jeg blitt vant til å bo alene igjen…liker det faktisk. Rart med det man vender seg fort til en en situasjon. Ha huset for seg selv. Gå i bare trusa om man vil det. Gå uten bh inne..lage mat om man gidder…gidder man ikke så er byen full av spisesteder. Jeg liker mitt nye liv….Jeg føler meg ung og forelsket. Det er en følelse jeg ikke har hatt på 100 år 🙂 deilig følelse og den kryper nærmere og nærmere…..

Tankespinn en søndagsmorgen…

Nyt dagen! I dag skal sønn min og jeg ut og spise på en av Norges beste fiskerestauranter…og vet dere. Den ligger her på Kråkerøy…Bare til å glede seg.

 

22 kommentarer
    1. hehehe det er aldri for seint 🙂
      Den kjærlegen, den kjærlegen, sier jeg 🙂
      Nyt tiden og jeg håper for din skyld at du nå har funnet en venn for livet 🙂
      Godt at mobilen kom til rette.
      Selv elsker jeg det meste som er av sjømat, så den restauranten hadde passet meg godt 🙂
      Kos deg masse sammen med sønnen din i dag <3

    2. Kjenner den gode energien helt hit <3 Jeg tror du stråler, og den gode følelsen smitter, jeg blir glad når andre er glade =) Håper du får en magisk høst, helst med laderen innen rekkevidde 😉

    3. Så koselig å høre! Ja det er noe med den forelskelsen…den gjør noe godt med en…Jeg også trives veldig godt alene..bare meg selv å ta vare på…og hensyn til..så nå koser jeg meg når Bjørn jobber sent og ligger over på jobb i helgene…Da har jeg en rolig helg med bare meg selv! Det var jo utenkelig før..jeg har alltid vært en som må ha folk rundt meg…alt til sin tid…Kos deg med livet!!

    4. Nydelig bilde <3 Ja man venner seg til egne rutiner..men kos at du og sønnen skal/har spist på en restaurant med god mat da :)) Hyggelig å høre at du har sånn ung og forelska følelse...<3<3

    5. Tusen takk, følelsene kan ingen ta fra meg…….:-) utrolig god mat. Ja blir fort egne rutiner…deilig …ønsker deg en fin kveld.annebe:

    6. Jeg håper virkelig at denne høsten blir magisk…håper og tror alt jeg kan…inni meg er dette stort…større enn jeg kan få frem. Ble litt panikk uten lader ja….sånn kan det gå….super kveld til deg. Jernbanefrua..:

    7. Du hadde elsket denne restauranten…alt er så nydelig og smakene så gode. Jeg håper og tror inderlig som deg..krysser det jeg har. At dette varer livet ut…..mobil pg lader har jeg funnet…poesimylife:

    8. Tusen takk, ja den følelsen kan ingen i verden ta fra meg….:-)!deilig å tusle rundt å gjøre som man vil. Det har blitt en ny vår. En frihetsfølelse…jeg elsker den..slippe å låse døra til toalettet. Bare være herre i mitt eget hus. Befriende…sønn min dro nå…synes det var deilig jeg 🙂 Toini:

    9. Smiler 😀 Det er så utrolig artig og koselig å lese alt du ikke skriver 😀 ,, joda.. kjempeartig å lese det du skriver også 🙂 Hold på mobilen 🙂 <3

    10. Tusen takk, ja må lese mellom linjene her….for jeg vet akkurat like lite som dere…..jeg bare håper og håper og tror…….:-) mobil har blitt en viktig dings for oss som er 16……hehe…dedicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg