Du er unik…..tro på deg selv og det du står for

God morgen søndag 🙂

Tidlig oppe jeg, det er jobbedag i dag. Vi skal ha arrangement på jobben og alle må møte…

Men jeg sitter her med kaffen da. I senga som vanlig. Beste som er er…..Jeg synes ikke du skal være liten, ta på deg andre briller og se på deg selv da. Flink, vakker og stolt. Være seg selv, ha integritet. Tørre ting, bygge deg opp. Få din selvfølelse på plass. Det er så himla viktig å begynne med seg selv. Blås i andre. Bli trygg, bestemt og samtidig ha med hjertet ditt på veien. Begynn i dag, bygg deg opp. Få erfaring. Livet gir deg erfaring…Først når du stoler på deg selv, kan du bli trygg på andre mennesker. Jeg har vært gjennom et langt liv, bygd meg opp og du ser ikke meg står der med lua i hånda. Ferdig med det asså. Det tar tid, tårer og krefter. Men du kommer i mål …Bruk stigen din. Kle den med diamanter og bli der……og stig opp som det flotte mennesket du er.

Du trenger ikke drikke deg full på fest. For at andre skal se opp til deg. Vær heller deg selv. Alkohol løser ingenting. Den forsterker bare den tilstand du er i. Er du glad blir du gladere. Er du deppa blir du enda mer deppa…Så det er ikke der du får den fine selvfølelsen du trenger her i livet.

Ikke bli lik alle andre, bygg din egen stil. På filmer…Det er den litt annerledes jenta/gutten. Kledd i sin egen stil. Kanskje litt kul. Med det smilet. Runde brillene, eller tennene som har et lite mellomrom. Skjønner dere hva jeg mener? Den er denne jenta/gutten alle blir forelsket i….ikke de som er 13 på dusinet 🙂 

Så da får dere ha en flott søndag! Tro på deg selv….Bildet er hentet fra facebook et sted…

Klem Solveig <3

 

28 kommentarer
    1. Ja trygghet er godt å ha…OG det å være seg selv…Man får det bedre med seg selv, om man har selvtillitt og er glad i seg selv….Ha en god ny dag!

    2. Er så enig med deg :-)) Hvordan jobben med det er og blir synes å være forskjellig fra person til person, men resultatet er verdt det, om du skjønte hvor jeg ville :-)) Håper du får en herlig søndag 🙂

    3. Dette var et flott innlegg og bildet var utrolig fint. Det er viktig å ha tro på seg selv og være seg selv. Hvorfor prøve være noen andre eller noe annet?
      Nei det har jeg til gode å gjøre, da jeg er opplært til å nettopp være meg selv 🙂
      Kos deg med de fra jobben. Håper at søndagen din blir fin <3

    4. Nydelig innlegg, nesten skulle tro du hadde vært inni hodet mitt:)) jeg jobber med saken, har jo mista meg selv akkurat nå… så det er ikke så lett når både troen på deg selv, selvfølelse og alt bare har rast sammen og ikke for å nevne at jeg ikke duger og er god nok osv. Off, nei nå kommer tårene… men så sanne ord du skriver, en dag skal jeg stå der å rekke henda i være å si jeg klatra i diamantstigen og klarte det. God klem:)

    5. Det er så sant, men så vanskelig å for ungdommen å forstå! Litt lettere når vi har blitt så store jenter som oss, men ikke alltid…. 🙂

    6. Tusen takk til deg. Den diamantstigen skal du stige opp …det vet jeg du klarer. Litt og litt…du får det til…spaden du har i hånden nå kaster du i havet eller hiver den bak hytta di….Du skal ikke ha den…Du er unik, du har en flott stemme her inne. Blitt glad i deg allerede….klemmer med vinden…begynn å pynt stigen din du nå allerede i kveld….Orkidedatter:

    7. Så flott og veldig enig med deg :)) Leit med de som ikke “liker seg selv”..man har jo ting man ikke er like fornøyd med..men alle har noe som gjør dem unike og fine <3 Klem til deg <3

    8. Tusen takk. Være seg selv er viktig. Se på seg selv som et helt menneske…ikke tenke så mye kanskje. Bare bli sterk og vakker helt som deg selv. annebe:

    9. Herlig altså….hatt den spaden i hus jeg….Nå er det stige som fungerer …..Det er den vi skal bruke resten av vårt liv….Skogens Sønn:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg