Gårsdagens innkjøp…

Jeg liker klær fra Polo. De slites nesten aldri i stykker. Er klassiske og jeg føler at jeg alltid har noe å ha på meg. Skjortene finnes i et hav av farger. Kjekke på jobb og kjekke på fritiden. Bruker ikke de i hagen altså, men når jeg er ute og spiser og i byen og slikt. Det er litt dyrt med det samme, men som sagt du har dem år etter år. Ikke plagg som blir kastet eller gitt bort til Fretex. Ikke sponset dette altså….

I går ble det olabukse, skikkelig fin. Rette ben nede og litt korte. Jeg bare elsket denne da jeg så den i butikken. Og den var på halvpris. Salg om dagen vet dere…

Så følte litt lykke da jeg kom ut av butikken 🙂 Greit……det lissom.

Damer og shopping…..Det er greit. Tror ikke menn elsker denne type aktivitet, hehe…Selv om det er både kaffe, blader og god stol i nærheten. Ikke han jeg kjenner i hvertfall….

Kos dere med kvelden da…Nå blir det rester fra middagen i går. Spaghetti og kjøttsaus med et hav av grønnsaker.

18 kommentarer
    1. Den så veldig fin ut..sånn denimfarge som passer til alt ! Lurt å kjøpe klær en vet er bra.. Mannen kan bli med i en butikk om jeg skal se på noe..men så er det stopp..hehe.. Så på lørdager er det bare å handle mat og ta en kaffe som gjelder 🙂 Klem <3

    2. Er jo ikke alltid bra at klær er så slitesterke…da får man jo aldri bytta dem ut! hihihihi…Ser flott ut den buksa…og kjenner den følelsen…av lykke over et godt kjøp!

    3. Takk, liker å kjøpe det merket for det er ikke så mye dill. Det enkle er greit lissom. Fasong og stoff var fint. Og min størrelse fant jeg. Da blir man jo glad. Menn liker ikke så godt dette, men kan jo være med litt. Sønn min i Oslo liker butikker. Det er hyggelig synes jeg. Da blir det litt å titte på når jeg er i Oslo. Ferner og Gant er fine butikker. Ha en super kveld…klemmer.annebe:

    4. Hehe, får rett og slett ikke bytta ut. Like fine år etter år og vask etter vask….sånn er det….litt sånn deilig følelse. Toini:

    5. Denne var utrolig flott. Sikkert veldig fin på. Du er jo slank også og kler helt sikkert de buksene.
      Jeg liker når damer i vår alder har en “ungdommelig” smak på klær. Se f. eks Annebe og Frodith. ja + sikkert mange flere. Moren min er 64 og kler seg ungdommelig, men som en dame. Også min bestemor som er 84 år. Ingen kjærringkjoler der i huset nei hehe
      Det verste jeg ser er når damer i vår alder 40 + ser ut som de nettopp har kastet på seg det første og det beste de fant. Ja når de kan stille opp i Fretex sin katalog med det verste de har funnet der inne. Annebe kunne virkelig gjort seg i en slik katalog med sine bilder, ja de klærne som var mer eller mindre fra Fretex.
      Det er egentlig fullt mulig å kle seg flott, selv om man skulle ha en del kilo for mye. Kle seg etter kroppen er det neo som heter 🙂
      Hjemme går jeg kun i koseklær. Det kan jeg også finne på å ha på meg i nærmiljøet her. Ja når jeg er ute med hundene eller bare en rask tur på butikken.
      Nå mente jeg slett ikke at det er feil å handel klær på Fretex. Men selv så gjør jeg ikke det. Jeg liker heller ikke lukta de har der inne. Så for min del ble det kun med titten en gang eller to. Vi leverer klær i boksene til Fretex, men da er vi påpasselige med at de er hele, ikke slitt og rene. Stort sett barneklær.
      Hadde vært fint å sett deg med den buksen på 🙂
      Håper at dagen har vært fin hos deg <3

    6. Tusen takk, buksa var fin og ikke slaskete. Fin fasong. Det bildet får jeg prøve å få til en gang….får finne sin egen stil synes jeg. Jeg er nok litt klassisk og liker ikke for mye fjas på klea. Og så liker jeg egentlig litt farger. Og ikke for mye blomster. Du er også nett i kroppen og fin på bilder og fin da vi møttes i Oslo. Ønsker deg en flott kveld….grått her, men skal kose meg med en bok….klem.poesimylife:

    7. Jeg kjenner ikke det merket så godt, men den er nok fin på 🙂 Får vi se :-)? Nei, menn har nok ikke så sansen for å henge rundt i butikker 🙂 Ikke de jeg kjenner hvertfall 🙂 Ha en fin kveld <3

    8. Litt shopping er moro! For jenter… gutta shopper bare dyyyyre duppeditter, da kan de ikke shoppe så ofte som oss salgsspesialister, hehe! Fin bukse da! Flaks å komme over noe en liker med en gang til red pris. 🙂

    9. Har ikke så god greie på klær, men fargen og slik du beskriver den høres veldig fin ut. Får være modell for en dag du også, så vi får se deg med den på 😉
      Når mannen min er med når jeg skal handle klær, går han og finner det ene spreke og dyre plagget etter det andre. 😉 Han er mye flinkere til klær enn meg. : D

    10. Skikkelig flaks å finne størrelsen…de har litt andre ting å shoppe…tekniske ting kanskje…og dyyyyyrt utstyr….Shopper ikke mye jeg heller, men klær må man jo ha på jobb og sånn…Margrethe:

    11. Menn er gode på kvalitet. Bra det og kjøpe sjelden og litt bedre synes jeg. Buksa var fin med litt frynser ved ankelen. Prøve å bli modell en dag….:-)HeidiElise:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg