Ikke feil å kysse noen frosker innimellom…dere kjenner historien :-)

Fredag…..ferien er på hell….igjen 🙂 Men skal ikke klage, i sommer har jeg virkelig levd litt….Det er mange mange  år siden sist.

Fredagskveld i heimen, her er stille og rolig. Sitter her med et lite glass vin. Vært så utrolig lite alkohol i sommer. Ikke at jeg drikker mye, men ikke hatt lyst på verken vin eller øl i denne varmen. Men pleier jo å ta et glass eller to en gang i blant når det er ferie og fri….

Nyt kvelden, kjenner jeg er litt sliten. Var familiesammenkomst i går med masse folk. Slike ting blir jeg utmattet av….men gøy der og da da…..koselig å se min bror fra Porsgrunn og kone og barn….Var hos mamma vi. Så kom en annen bror med 3 barn også …så ble jo liv og røre….

Ha en kjekk kveld der ute….

22 kommentarer

Siste innlegg