Symbolet på lykke…

Hei dere, sommeren fortsetter…1. august og vi begynner å tenke skolestart…

Alt tar en slutt og det gjør også denne sommeren. …

Her om dagen, en lykkelig dag. Jeg stakk innom et kjøpesenter på vei hjem. Jeg var i Halden. Skulle ta tog til Fredrikstad. 

Da så jeg denne koppen. Mummikopp, sesongkrus 2018. Har mer enn nok Mummikopper. Så det var ikke dette som gjorde meg lykkelig. Enda en kopp å putte i skapet. Nei, det var symbolet på LYKKE. Det oste lykke og gode vibber av denne koppen. Glade dager. Fisketur. Badeliv. Nistekurv. Henge med de menneskene man elsker. Familie. Kjærlighet…Alt dette er er lykke for meg. Og selve livet…..se selv, blir ikke DU også lykkelig av livet med slike late dager…:-) 

Kos deg der du er og nyt livet…..

Klem Solveig 

24 kommentarer

Siste innlegg