Han stod igjen på perrongen da toget gikk….

Jeg har en nabo som har vært ungkar veldig lenge…Han trives ikke med det sier han. Det er hyggelig å være to. Gjøre ting sammen med et annet menneske. Få litt energi inn i livet. Tanker fra et menneske man er nær, rett og slett ha det hyggelig sammen. Han går der og styrer med huset sitt. Finner nesten ikke et blad på plenen som ikke skulle vært der. Kan ikke bruke kopper og skåler fra skapet. Da blir det slitasje. Bruker papp. Han er hyggelig å prate med, men utrolig treg asså. 

Det har overhodet aldri vært noe annet enn prat og hei og sånt mellom oss. Jeg har jo vært veldig singel. Og har noen ganger tenkt at han kanskje kunne vært grei å ha som en venn man finner på ting med. Går ut og spiser, reiser med eller noe sånt. Derfor har jeg spurt for å være høflig. Har du lyst til å gå en lang tur. Ta med mat og gå noen timer. Men passa aldri, skulle bare rydde litt hjemme. I fjor da jeg skulle til Danmark spurte jeg om han ville slå seg med. Passa ikke, hadde ikke noe i Danmark å gjøre. Til jul har jeg spurt om han ville komme komme å spise sammen med meg og gutta, nei det ble lissom for alvorlig..I sommer da sønn min og jeg skulle til  Kreta, sa seg til ham. Sleng deg med oss så kommer du deg en tur til Kreta og slipper å dra alene..tror du han fikk ut fingern, neida….Som sagt aldri hatt noen følelser for ham, men kun for å være hyggelig som en venn. Synes jo litt synd på stakkarn som går der og pusler alene dag ut og dag inn..Men han venter vel på drømmedama da…Får virkelig håpe han finner ho…

Det er koselig å være to mennesker som har det kjekt sammen…

Jeg begynner nå på en ny reise ii livet mitt…..Følg med…….For jeg stod rett og slett ikke på perrongen. Men hev meg på hurtigtoget fra Arendal…hehe…

Bilder tok jeg på Hvaler….fine ikke sant…

22 kommentarer
    1. Ja nei det, ikke så greit bestandig 🙂 Blir gjerne «med» på reisen 🙂 Vi starter også en «ny» i dag :-)) Spennende tider, ser frem til å lese hva din vil inneholde 🙂 Nyt dagen.

    2. Ja, da var han litt treg! Må jo kunne gjøre ting sammen uten at det skal “bli noe”. Bra du ikke står igjen på perrongen, litt impulsiv du 🙂 Bra<3 Kos deg 🙂

    3. Takk, noen ganger skjer det noe….han var litt vel treg han naboen synes jeg. Går vel ann å finne på noe med andre mennesker innimellom. Være litt sosial…frodith:

    4. Spennende togreise du skal på! Hvis man virkelig vil finne noen, så kan man ikke bare tusle rundt og plukke blader som ikke finnes på plenen. At noen skal ramle ned gjennom pipa er vel lite sannsynlig! 😉

    5. Takk, tror det blir en fin togtur….Man må rett og slett komme seg ut av det som er trygt noen ganger. Klart det er trygt og godt å være hjemme og rydde. Men skjer ikke stort….hvis man vil ha endring på livet sitt….karidansen:

    6. Turen blir fin, synes det er litt trist, når mennesker bare går der og luller….masse å gjøre sammen med andre mennesker. Vi er sosiale dyr. Janne:

    7. Ojj,,ojj.. Nå leste jeg med sitrende spenning, og regnet med at NÅ var det noe på gang nedi Ødtfold! Men du allmektige himmelens navn,, sjelden har jeg hatt så lyst å sparke noen i rævva som jeg ikke kjenner en gang! Men jaggu klarte du å hale inn spenninga igjen helt på tampen 😀 Takk for det, og jadda.. bildene var vakre 🙂 God tur og tvi, tvi 😀

    8. Uff han hørtes “pertentlig “ut..men håper han trives med det.. :)) Så bra du heiv deg på et tog..spennende det her :)) Flotte bilder ja :)) Ønsker deg ei fin ny uke <3<3

    9. Ja, petimeter….Hev meg på toget jeg da…helt greit synes jeg….kommer sikkert masse om det….håper jeg ikke faller av da…..hehe….God natt og ny fin uke…..klemmer.annebe:

    10. Tusen takk, skikkelig spenning i Fredrikstad for tiden….håper det toget stopper litt i Fredrikstad innimellom…..hehe….Noen trenger spark bak ja, og det er ikke meg…ha en fin kveld hos dere….dedicat:

    11. Takk, jeg har prøvd å være snill. For det er viktig å ta seg av folk som er alene slik at man har mennesker å prate med. Men når det aldri passer er det jo vanskelig. Noen ganger må man hive det man har i henda og delta litt sammen med folk…Jeg er hjemme jeg…bare vært i Halden 🙂 hehe…Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg