Sommeren 2018….del 1

God morgen! Håper dere har en fin morgen. Veldig varmt om dagen og veldig varmt om natten…Tror ikke jeg har sovet ordentlig en natt den siste uka…Jeg har forlengst kutta ut dyna, ligger bare med et dynetrekk om natta….Aldri opplevd makan til sommer……

Mye som skjer i livet mitt nå, greier nesten ikke ta det innover meg. Jeg lever i en boble og litt utamegsjælopplevelse….Det er helt ekstremt helt uvirkelig….lille jordnære meg……lissom…

Greier ikke å sette ord på det…….

Jeg sover ikke…..magen bobler og hodet eksisterer ikke…Det er 1000 tanker som jeg ikke greier å sortere. Tankene er hulter til bulter og har viklet seg sammen….Meget spesielt for mitt hode. Alle hoder er forskjellig..Men mitt er alltid så ryddig, du tar ut en skuff lissom og der var det du lette etter. Bruker det og arkiverer det og tar det tilbake neste gang du trenger å bruke akkurat den tanken…..Sånn er det ikke nå!!!

Har du hatt en sånn følelse noen gang….? At man har mistet kontrollen på sitt eget liv og ….vel jeg har ikke ord, ikke fornuftige tanker………..Sånn ble sommeren 2018 🙂

Bildet her tok jeg ved campingen….er ikke meg, men kunne vært meg……

18 kommentarer

Siste innlegg