Solliv får aldri nok bad og vann og sjø…

Femsjøen er en innsjø som ligger i Halden kommune. Vakkert rett og slett…..Jeg bare elsket å bade i denne innsjøen. Vannet var litt kjøligere enn her på Kråkerøy. Fantastisk rett og slett…Så rent, så deilig, så magisk…..

Dagen i dag var super, jeg har ferie og kan virkelig nyte det Det Gode Liv..Jeg føler meg rett og slett lykkelig her jeg sitter nå i kveld. Halden er et fint sted, by med sjel. Flotte spisesteder ved kanalen. Spiste lunsj der før badinga. Beliggenheten er fin og maten kunne vært litt bedre. Men jeg er nok bortskjemt med Fredrikstad. Masse flotte spisesteder i byen jeg bor. Kjøpte meg også en ny mumikopp på et kjøpesenter før jeg dro hjem. Koppen var nydelig, minnet om dagen i dag…. Sesongkrus for sommeren…bildet av mumifamilien med late dager og fiskestang…skal ta bildet av koppen i et senere innlegg…

Legger ved noen vakre bilder av innsjøen….lite folk var det der…men nok for meg, hehe…:-)

Har du hatt det fint….i dag?

20 kommentarer

Siste innlegg