Litt sommerblomster på min vei….

Jeg har tatt noen bilder av blomster de siste dagene. Satt de sammen med en app på telefon. Synes det ble sommerlig og fint jeg. Var en liten tur i byen i dag. Mye på salg…..og byen var full av turister. Kjøpte meg en pølse og litt på salg i Monki. Veldig mye billig, men trenger jo ingenting…..skapene er fulle……og har ikke brukt klær på tre måneder. Bare singlet og skjørt. Blir ikke slitasje på tøyet av det…..

Ser fotball nå, men det er i morgen som blir gøy! Skal etterhvert kjøre ut til mamma en tur….gidder ikke dra på stranda i dag. Blitt mye bad i det siste. Føler at denne sommeren er en laaaaang veldig laaaaaaaaang sydenferie 🙂 til slutt vil man hjem.

 

14 kommentarer
    1. Veldig flott bilde kollasje..og flotte blomster! Ja..det er en lang og fin sydentur vi har i sommer….Men jeg har ikke “tatt den helt ut” jeg sitter mye inne, og har enda ikke badet…blir vel heller ikke noe av..hihih..Kos deg med kvelden!

    2. Tusen takk, litt bedre temp i dag synes jeg. Blir vel dyne nå i natt. Ellers så gjør jeg som syden…..laken eller. bare dynetrekket. Ha em super kveld…….Toini:

    3. Nydelige blomster..og vakre bilder av dem :)) Kan være koselig å kikke og kjøpe litt på salget..men jeg også har mer enn jeg har bruk for :)) Liker å bade men greit med noen dager uten også når det er så mye finvær <3<3

    4. Det er bra det er sol og kan være ute…skal bli varmt nordover ser jeg så da blir det deilig på ferie for dere. Ha en fin kveld.fruensvilje.blogg .no:

    5. Tusen takk, koselig med blomster. Monki kan være litt gøyal innimellom og når det er salg der er det billig asså….men som sagt orker ikke dra i alle de klea. Så tusla en tur i byen. Orket ikke kjøpesenteret. Passe temperatur i dag og var egentlig litt deilig. ….spiste is her hjemme til kampen, hehe….annebe:

    6. Så flott montasje av så flotte bilder 🙂 Skjønner deg godt som ikke fauk rundt i villa for å røske til deg så mye salgsvarer som mulig.. pjuhh,, 😛 og har nesten litt medfølelse at eldste sønnen som bor der i sør.. som skal reise til syden om en ukes tid.. etter den sommeren der nede.. jaja.. de visste jo ikke det når de bestilte.. Kos deg videre 🙂

    7. God morgen, tusen takk. Ja, her har det vært 30 grader i ukesvis og msn blir faktisk sliten av varmen. Litt annerledes hvis man har ferie og ligger ved sjøen i båt eller hytte.,..Men å dra på jobb og sånn tapper deg for krefter…Men deilig å dra til syden uansett, men til slutt savner man dyna og litt variert vær…..sånn er det bare. dedicat:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg