Kuer i går og hester i dag….

Nok en flott dag! I dag gikk jeg over til en øy. Ikke lurt for jeg hadde vel gjørme til knea, hehe…

Var på stedet der jeg vokste opp og det var langgrunt. Så jeg tuslet over….På øya var det sauer. Og da jeg gikk hjemover så var også hestene og beitet. Litt langt unna, for jeg turte ikke gå nærme. Jeg er ikke redd kuer, men hester er jeg litt mer redd for…

Innom mamma og vasket beina i en balje 🙂 mamma ordnet. Fikk fat og såpe og håndkle…dette skjønte hun. 

Nå fotball dere…

14 kommentarer
    1. Jeg har stor respekt for både kuer og hester, så holder god avstand. Jeg har også respekt for hunder, så dem holder jeg også avstand til 🙂
      Høres ut som en flott tur uansett. Kjekt å se gamle kjente trakter igjen 🙂
      Fotball er jeg ikke så interessert i, men får med meg litt likevel, da sønnen min følger nøye med 🙂

    2. Mange takk, ja utrolig deilig sted og lite folk. Orker ikke overfylte strender i varmen. Tar bilder med ny Huawei. Den er fin den. Toini:

    3. Så vakkert med hester som gresser i fine omgivelser 🙂 Godt du fikk vaska av deg gjørma.. Håper du så en bra kamp..jeg følger ikke med :)) Klem <3

    4. Ja, det ble koselig. For hun begynte å mimre da hun badet. Hvor det gikk ann å gå. Hvor det var lere. Hvor det var grunt…Jernbanefrua..:

    5. Ja, det var var vakkert. Men ble litt redd for det var 14 – 15 hester der på sommerbeite. Så måtte gå mellom dem for å komme til porten ut…på landet vet du….det ble fryktelig klinete. Skoa måtte vasker da jeg kom hjem. Ville ut på den øya også. Men for et griseri…lettere med båt, hehe..annebe:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg