10 000 skritt

Hei og god kveld. 

Dere har sikkert fått med dere at jeg har vært på Kreta. Og at jeg har kjøpt meg ny mobil. Denne er så genial at den varsler når du har gått dine 10 000 skritt. Og jeg greit det hver eneste dag i ferien. Det var jo gøy da, når meldinga kom opp opp på skjermen. Ganske varmt å traske å gå, så noen dager ble turen delt opp. En tur på morgenen og en på kvelden. Hadde jo med mobil i veska når jeg gikk for tok jo bilder samtidig. Denne porten fant jeg på veien……..vi kan jo kalle den 10 000 porten….

Nå skal jeg ta med mobilen på kveldstur. Har vært på stranda i dag da. Deilig vær igjen. Full sol og sommer. 

Deilig å være hjemme igjen. Har pakket ut og vasket klær. Yngste sønn min var hjemme og passet huset. Og alt var i orden da vi kom hjem. Rent og pent….

Ikke grodd så mye i hagen da, tørkeperiode vet dere…selv om det har regnet litt så fordamper det meste! 

God kveld til dere alle sammen. I morgen er det jobb igjen. Helt greit synes jeg 🙂

14 kommentarer

Siste innlegg