Norske serier

Hei og god formiddag…

Jeg har tidligere berettet at jeg aldri har lest en serie..Men det var før jeg ble kjent med Jernbanefrua. Hun elsker jo serier. Jeg fikk Papirslottet gratis i et blad og leste boka og ble helt oppslukt….

Så tenkte dette ville jeg lese videre. Gikk inn på nettet og bestilte. Krysset av for bok nr. 2. Og alt dette kom i posten i går. Bok nr. 2, fargebok og blyanter. Så da har jeg nok å gjøre i ferien. Ingenting å betale. Neste bok må vel betales tenker jeg. Var ikke noe binding eller noe. Så synes det var et fint opplegg jeg. Den blir med på ferien…..

Gøy dette da.var skikkelige fine fargeblyanter. Kunne fuktes også og da ble fargen sterk…

Ønsker dere alle en super dag…

#norskeserier

14 kommentarer
    1. Jeg har lest slike serier i mange år. Velkommen i gjengen 🙂 Nå holder jeg på å skrive en egen serieroman eller bok. Det finner jeg ut etter hvert 🙂
      Kos deg med slike serieromaner. På Facebook er det grupper hvor du kan kjøpe hele serier brukte. Da får du dem mye billigere + at du kan ta en ny bok i serien rett etter at du er ferdig med den enen boka. Jeg er en lesehest når det kommer til slike serieromaner 🙂

    2. Gøy å fargelegge, og gøy å tegne 🙂 Jeg er i gang med å prøve nye museplaten på tegningene. Er ikke SÅ godt på den nye ennå.. Men det blir.. Må øve 🙂 Jeg leser ikke så mye lenger pga dårlig syn..Men har lest serier av forskjellige slag før. Ken Follet. Stormenes tid 🙂

    3. Ja, gøy å være litt kreativ. Bra for hjernen det. Leste mye før jeg. Men sliter litt med vonde og såre øyne..blir spennende med dine tegninger da. Ha en super kveld….kjøpte meg sånn topp i dag. De var supre på 🙂 frodith:

    4. Hei!
      Så flott at du ville lese videre etter bok 1! Håper du vil like bok 2 og at du vil lese videre. 🙂 Det er helt riktig at det ikke er noen binding. 🙂
      Tegnesakene er veldig fine, og det er god kvalitet. Her i huset har vi fått det samme fra forlaget, og datteren min og jeg har tegnet med dem. Koselig syssel. 🙂
      God sommer!
      Hilsen May Lis Ruus

    5. Hei, næmmen er det forfatteren selv. Så utrolig hyggelig!
      Likte bok nr. 1 véldig godt og gleder meg til å lese nr. 2. Flott serie og spennende historie som bygger seg opp. Og fine folk du beskriver. Jeg er tilstede med hele meg og føler at jeg er der jeg også…Det jeg også likte var at serien ikke blir altfor lang. Sånn 30 – 40 bøker gir en amatør opp hehe….fargene var fine og skjønner at din datter også kosa seg med disse. God sommer til deg fra meg 🙂 May Lis Ruus:

    6. Tusen takk, ja var gøy. Satt og pusla litt med fargelegging i går jeg.. Fin serie. Absolutt. Og forfatter var innom og kommenterte det var moro….. Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg