Ut i min hage…..

Hei og hå,,,,,,her om dagen var det peoner fra mors hage. Nå vil jeg vise skjærsmin fra min hage…Jeg har fem slike busker i hagen. Kan tro de er vakre nå. Det er to typer som ligner hverandre, en med duft og den uten duft…Jeg har de uten duft. Bare ble sånn. Men kanskje greit, for det er ganske kraftg duft på disse og kan bli litt vel søtt ved siden av et soverom kanskje…

Vakkert var det i hvertfall.

Vært hos mamma i kveld også, handlet litt og vi spiste reker, loff og majones…nam nam…

Ha en vakker kveld 🙂 

24 kommentarer
    1. Ja den er nydelig 😀 Duft fra planter kan bli ganske intens 🙂 Og noe som dufter godt inne, blir noe helt annet inne,, merkelig faktisk- Så fint å høre at du koser deg med din mor på den måten 😀 Nyt kvelden og fine dager 🙂

    2. Ja, vakker og luktfri er denne 🙂 mamma er jo dement og trenger all den kos og oppmuntring som kan gjøre sykdommen litt bedre. Derfor prioriterer jeg henne og ikke hagen hennes. For hun er ikke ute i den alikevel…dedicat:

    3. Så flotte busker! Det er det de heter ja…jeg ser de rundt her også…de blomstrer så fint nå…flotte bilder! ha en god kveld!

    4. Ja jeg har skjønt det, og skjønner deg veldig godt. Vi er vant med demente både gjennom min svigermor og mamma, som var på sykehjem i fem, seks år, og dement. 🙂 Den tiden vi brukte sammen med henne er vi takknemlig for at vi fikk lov å bruke 🙂

    5. der har du det,en gang jeg var i Sandnes gikk jeg forbi en hage med den skjærsminen som har duft,da bestemte jeg meg for att en sånn ville jeg også ha ,så jeg dro hjem og kjøpte en :=) min er som dine uten duft,kjempefine men jeg ble skuffet da duften ikke kom,og nå sier du att der er to sorter ,da må jeg høre på plantasjen om dei har den med duft da :=) for jeg ønsker meg den og hos meg er soverommet på motsatt side av hagen så det går greit .Herlige blomster ,min står fortsatt i knopp ,men den blomstrer nok over helgen hos meg tenker eg :=)

    6. Ja, utrolig disse. Og dufter himmelsk. Så hvis du har soverommet på andrecsiden går det greit. De ser helt like ut. Bare noen med og noen uten. Så du får spørre deg frem slik at du får med duft. Mamma har uft på sine og det er meget god lukt. Har også en hekk på jobben og det er med duft. Noen ganger plukker jeg inn og har i kantina på jobben. Det lukter godt kan du si….så ta deg en tur på Plantasjen du. Jeg tror jeg har nok av disse buskene. De tar stor plass og jeg må klippe en del etter blomstringen. fruensvilje.blogg .no:

    7. Så vakkert. Ja, jeg hadde en sånn diger en med duft på utsiden av soverommet, men vi måtte fjerne den. Naboen overtok en av de andre og jeg har bare en liten avlegger igjen til meg selv. Den skal plantes på andre siden av hagen etter hvert. Synes den er så nydelig og det er sommer over de hvite blomstene. Ha en vakker dag 🙂

    8. Ja, skjønne disse hvite blomstene….og sterk er duften. Bra du får en på andre siden da. Sommer er dette, de vakre hvite blomstene…..natheless:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg