Vakre blomster utenfor kontoret på jobben….

Hei, 

Mobilen min har vært dårlig leeeeenge, kunne nesten ikke bruke den. Ingenting virka lissom. Lørdag etter bloggtreffet tok den kvelden helt….hm….

Så ble uten mobil hele søndag og nesten hele mandag.

Måtte jo ha meg en ny. Valget falt på Huawei.  Hadde ingen Samsung inne i butikken og vente kunne jeg ikke. Kamera virker godt og det er viktig for meg. Ellers så tar det litt tid med ny mobil asså…

Tok et bilde av blomster. Ble fint og skarpt synes jeg..

Hva synes dere?

28 kommentarer
    1. Tusen takk, man må lissom henge med. Moro med bilder fra mobil for den har man jo med seg. Kunne kjøpe en enklere type men. Men liker å å lese litt aviser og slikt også fint når man er på reise. Så litt å sette seg inni men men fruensvilje.blogg .no:

    2. Veldig fint bilde, ser ut til at den nye telefon gjør «jobben» :-)) Gratulerer med ny mobil, håper du fortsetter å være fornøyd med den veldig veldig lenge :-))

    3. Tusen takk, får håpe på det da, litt annerledes enn den jeg hadde, men men blir bra sikkert..bildet ble skarpt i hvertfall. Jernbanefrua..:

    4. Flott bildet og jeg har også huawai..eller hva det heter…hihih..men ikke den nyeste modellen..den skulle vist ha prima kamera…Kjedelig med duppeditter som ikke virker..Lykke til med ny telefon! ha en god kveld!

    5. Tusen takk, måtte ut og kjøpe. Aldri hørt om dette merket jeg…Alltid hatt Samsung, men han anbefalte veldig…God kveld til deg 🙂 Toini:

    6. Dumt når telefonen tar kvelden, og jammen flaks at den holdt til i alle fall treffet var overstått 😉
      Det er noe av det viktigste for meg også på mobiltelefonen, at den har et godt kamera. Den må også ha god lagringskapasitet. Og da jeg fikk meg ny telefon en sommer for et par år siden, sto valget mellom samsung og Huawei. Jeg fikk da vite at Huawei har samme kvalitet som Samsung, men er mye billigere. Den gang vant Samsung, fordi de hadde best lagringskapasitet. Jeg hadde heller ikke tid til å vente, siden jeg var på ferie og trengte GPS muligheten. Så da ble det Samsung, som de heldigvis hadde inne, selv om den var dyr.
      Fine og skarpe bilder på begge modellene, så du har gjort et godt kjøp der 🙂
      Gratulerer med ny telefon <3
      Ha en flott dag <3

    7. Tusen takk, ja moro med ny telefon. Selv om det tar litt å bli kjent med den. Virker ok så langt. Kamera er viktig, og denne er bra. Lest litt om den nå. Ha en super morgendag og god natt…Eva:

    8. Kjempeflott 🙂 Ikke enkelt å være uten mobil. Glemte min på lugaren på tur inn Oslofjorden. Og der lå Statnett sin båt med Nexans logo på og la kabel rett ved leie Kielferga gikk inn 😀 Jaja,, sånn kan det gå. Lykke til med telefonen og masse flotte bilder 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg