Hørselblogg – nr. XX / tema: MGP

Jeg kan styre meg for dette programmet. Men skal følge med litt i dag. Se litt sånn innimellom. Mange flotte bilder og kanskje kommer Norge høyt opp, hvem vet. Det hadde vært gøy 🙂 

Men masse lyd blir jeg sliten av. Det er sånn det er med dette hørselgreiene. Ikke gøy, men må ta det som det er og gjøre det beste ut av det….

Titter litt på menneskene og antrekkene og tar lyd litt av og på. Tekster dette også. 

Bildet jeg tok da jeg var i Oslo her om dagen…kan jo passe litt…

Ligner litt strenger…..

Ønsker dere alle en flott kveld, heia Norge! 

#hørsel

 

10 kommentarer
    1. Sitter og ser på på Eurovision Song Contest vi også, men bare har lyden som bakgrunn. Egentlig avstemningen som er det mest spennende med hele konkurransen 🙂
      Vi får krysse fingrene for Norge, men at de vinner tror jeg ikke.
      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Ja det kan kanskje bli litt vel mye lyd..jeg reagerte mye på all sene lyset…blinkende lys får jeg hodepine av…så jeg måtte se mindre, og høre mer…hihih..Må alltid ha med meg MGP og jeg syns det var mange fine låter i år…ha en god ny dag!

    3. Hehe, lys og lyd er det masse av…måtte ha det i litt mengder jeg…mye bra og mye løshår og løspupper haha, ha en flott dag og tusen takk.Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg