Hørselblogg nr. xx / tema: lyd

Hælle måne….

Dere har vel venta spent på hørselbloggen min. Her er den. Hektisk om dagen. Tida går fort og mai skulle vært dobbel måned. Beste måneden synes jeg. Bare varmen kommer bitteliit. 

Jeg må være den eneste i Norge  som ser på Beat for Beat på stille. Orker ikke lyden…blir så mye støy og mas. Og det greier jeg meg fint uten…ser litt på bildene da, haha…

I morgen er det tur til Porsgrunn og konfirmasjon. Blir gøy, gleder meg masse. Tar på apparater og godt humør. Blir koselig å feire tantebarnet mitt med det store dagen  sammen med hennes foreldre og 3 søsken. Og mange andre da 🙂 

Det er en flott familie. 

 

Kos dere a, klem Solveig     

#hørselblogg

 

16 kommentarer
    1. Ja takk til litt mer varme ..og den skal visst komme i morgen :)) Beat for Beat kan være litt masete med full lyd..og sikkert ekstra for deg..
      Da håper jeg det blir koselig for deg og familien i morgen <3<3

    2. Mai er en travel måned ja med mange gjøremål, og ikke minst konfirmasjoner 🙂
      Du må kose deg så mye i konfirmasjonen da, og håper konfirmanten får en uforglemmelig dag 🙂
      Skulle ønske litt mer varme her også, men nå har det begynt å bli grønt på trærne. Det er meldt litt varmere neste uke, og det tror jeg kommer til å bli kjempegodt 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Tusen takk, tror. Varmen kommer nå ja. Blir deilig. Mye som skjer i mai. Høytider og konfirmasjoner. Hagearbeid skal gjøres. Huset ordnes med oljing og bris og sånn. Meget å gjøre etter en lang vinter. Dagen i morgen blir sikkert koselig. Ha en koselig kveld. Toril sin hverdag med musikken:

    4. Tusen takk, veldig masete program, noen ganger kan jeg ha på litt lys, hvis jeg liker artisten. Men som regel støy og fjas…..i morgen blir det tidlig opp og ta på seg penkjolen 🙂 kos deg i sola du da….annebe:

    5. Håper varmen kommer som lovet i helgen ja, lover bra – for jeg sitter ute enda jeg :-)) Ikke for kaldt, men drøyer vel ikke så lenge til heller. Hehe. Kose deg masse i konfirmasjon, håper det blir en god dag for hele selskapet :-))

    6. Tusen takk, sitte ute, ….her er så kaldt at man må gå med lue og. Votter. Vi får håpe dagen blir fin, tusen takk.Jernbanefrua..:

    7. Ja, meldt fint vær utover….Blir hyggelig med en dag med famile og annen familie dunikke ser så ofte….familien til kona til broren min. De er hyggelige folk. Takk og takk, vi skrives…..stor klem herfra. Etdiktomdagen:

    8. Tusen takk, blir sliten etter masse folk. Men får slappe av i dag. Koselig dag med masse hyggelige memmesker og masse sol var det i Porsgrunn så passet på å henge en del ute jeg…..Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg