Norske flagget

Hei og god kveld, går det bra med dere? tLitt sykdom her og der har jeg skjønt..

Jeg er bedre i ryggen…..for nå begynte jeg å bli lei både rygg og hodepine. Har hodepine i dag også….men det har vært masse mas på jobb og det er ikke bra for min sykdom.

Dette er ikke noen konkurranse altså. Bare litt moro hvis det er noen der ute som ikke helt vet hva man skal blogge om…ikke noen påmelding og ikke noen premie og ikke noen frist….er det ikke herlig 🙂 

Eneste regel er at jeg vil se flagg. Det norske flagget. Og ikke sånn vanlig på en flaggstang, men har du noe annet på lur….

Jeg fant dette flagget på malingsspannet…skal jo snart male litt jeg. Tida for det nå…

Finner du noe flagg?

#flagg

22 kommentarer
    1. Tusen takk, har myyye å gjøre ute om dagen. I hagen og slikt….så best å være fri for hodepine og rygg. Spennende….:-) Etdiktomdagen:

    2. Ja ryggen må være god.
      Jeg gjorde noe hagearbeid for et par dager siden og sitter med stiv nakke i etterkant. Går alltid utover ryggen uansett når jeg styrer ute……..og nåå gjekk det rett i skuldre og nakke……………….. vondt da.. men……..
      klem

    3. Kose dere masse i Polen. Vi har polsk vaskedame på jobben…hun skryter av det flotte landet. Bor her i Norge, men reiser hjem til foreldre ofte. frodith:

    4. Ja, mye tunge tak med hage. Prøver å gjøre det enkelt jeg…ikke for masse planter og dill, men noe blir det jo. Flyttecsteiner må jeg også. HmmmEtdiktomdagen:

    5. Huff da <3 Håper du blir i bedre form <3 Godt å høre at du er i bedre form med ryggen 🙂
      Morsom utfordring 🙂 Det kan jo være man ser Det Norske Flagget på forskjellige ting, men vi tenker ikke over at det er der.
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Purr, purr fra Toril og kattene

    6. Tusen takk, vi tenker ikke over det. Plutselig så jeg flagg på et spann med maling lissom….mmmm, Takk for det. Hodepine er bra indag, så får vi håpe det ikke går på så det smeller utover dagen som i går….Toril sin hverdag med musikken:

    7. Så bra du er på bedringens vei…det håper jeg at jeg også snart kan si…Skal jammen finne noen flagg jeg har liggende….vet akkurat hvilket bilde…hihihi…Ha en god dag!

    8. Herlig, bedre nå jeg. Hodepine er nedten borte….helt borte er vanskelig så,lenge jeg er på jobb. Rygg er nesten bra, bare ikke sette altfor lenge på,en pinnestol. Flagg er vakkert….Toini:

    9. Tusen takk, fine føagg du hadde….
      Jeg er nesten bra. Så bra jeg kan bli med hodet mitt og hørsel og det greiene der. Vil alltid være noe så lenge jeg må konsentrere meg på jobb og være i kontakt med folk…ha en super ettermiddag. fruensvilje.blogg .no:

    10. Er bra jeg nå…Tusen takk. Til lørdag blir det tur til Porsgrunn og konfirmasjon i kirken, selv om det er på lørdag. Delt opp bare….natheless:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg