Jeg har lånt på bibliotek

Lørdag!

Bedre i dag, i går var jeg skrall. Hodepine og sånn før lunsj på jobben så fikk jeg jaggu ryggvondt også. Kink eller noe. Bedre i dag. 

Været har vært fint og masse sol. Litt skarpt ute. Leser boka “Dødsdømt i Kongo” kommet sånn 2/3 deler i boka. Boka er enkel å lese. Så angrer ikke at jeg begynte på den. Moren skriver veldig detaljert om sønnen og (kameraten) og hans liv i fengselet. Jeg tror på historien. Virker sannferdig. Men kunne like godt vært en røverhistorie, hvis man ikke viste bedre….

En ting å si i hvertfall, for en mor. For en energi hun har. Stort stort morshjerte…..

 

16 kommentarer
    1. Helt klart en sterk mor 🙂 Har vurdert å lese denne boken selv – men ikke kommet så langt. Kanskje du kan fortelle hva du syns når du har lest den?! :-)) Håper kvelden din er god. Her regner det i bøtter å spann akkurat nå :-/

    2. Sterk mor og stort hjerte for mange. Ja, får se om jeg kommer i mål først da, hehe….ikke alle bøker jeg blir ferdig med. Jernbanefrua..:

    3. Morshjerte <3
      Hun har gjort alt for sønnen sin.
      Tøffe år - helt uvirkelig situasjon å havne i. Men...... de havnet i den og utfallet ble tragisk for begge og en mistet livet. Forferdelig hele greia. Og der stod mor opp i det hele - til hun fikk sønnen sin hjem <3

    4. Hun har stått ved hans side hele veien. En styrke i den damen 🙂
      Selv kan jeg ikke låne bøker på biblioteket. Jeg glemmer å levere tilbake, eller roter de bort…..
      Jeg håper søndagen din blir fin. God bedring til deg <3

    5. Ja, litt av en historrie. Hadde man lidd av hukommelsestap og ikke fått med seg alle disse åra med gribbene fra media….hadde jeg ikke trodd på historien….Takk, bedre i dag. Men tar det litt pent med ryggen. annebe:

    6. Takk, den dama er er helt unik. Finner ikke ord….du burde låne på bibliotek. Lett å ha kontroll nå med apper og slikt. poesimylife:

    7. Ja, virkelig en mor. Med stor M, han hadde ikke komme levende hjem uten henne. Det er helt sikkert. Kunnskapsrik, klok, kjærlig, og snill. Og meget meget klok. Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg