Vannet gikk

I går da jeg satt her hjemme, gikk vannet…..

Jeg satt og så på tv sånn før 2200 skulle jeg koke meg te, ble helt paff – ikke vann i springen.

Begynte å tekste med naboen om han hadde vann. Pussig han hadde…Men da hadde det kommet hos meg også. 

Jeg tappet litt i ei bøtte, mem men så ikke rent ut….

Dura så ned til naboen, men han hadde ikke samme problem. Skjønte ingen ting jeg. ..Lot vannet renne lenge etterpå. Det ble bedre, men tok ingen sjanser og kokte vann til tannpuss..

Jeg bor veldig høyt da, så kan jo ha vært noe med trykket…men har enda ikke skjønt noe av det…ingen ting på nettet eller noe..

24 kommentarer
    1. Æsj, det er ikke noe særlig når vannet blir sånn. Vi har slitt med klorsmak på vannet i Påska. Har vært noe tull i fjor, og da pøste de på med ekstra klor, så det sitter visst i. Var godt å drikke vann uten klorsmak når vi kom hjem i går 🙂 Håper det bedrer seg raskt hos deg også. Kan ha vært noe frossent et eller annet sted. Ha en flott dag! 🙂

    2. Ja, det var en nabo på feltet her som hadde fått vannlekkasje i går kveld. Hun måtte ringe brannvesenet som koblet av vannet på hele feltet. Utrolig tråkig for henne. Masse som er ødelagt. fruensvilje.blogg .no:

    3. En nabo på feltet hadde fått stor vannlekkasje. Møtte henne ute i gata i dag. Hun måtte ringe brannvesenet som måtte koble av. Hun pratet og pratet, men dessverre hadde jeg ikke på apparatene så,hørte kanskje bare litt…men trist sak. Etdiktomdagen:

    4. Ja var tråkig for en nabo. Stor lekkasje. Fikk ikke skrudd av stoppekrana. Brannvesenet kom og koblet vekk vannet her på feltet. Han naboen som jeg prater mye med bor nede i gata og ble sikkert ikke berørt…så derfor skjønte jeg ingenting… Toini:

    5. Ja gikk bra hos meg, men en nabo ble rammet. Stor lekkasje og brannvesenet måtte koble av vannet her på feltet. Slik at dem fikk stengt vannet hos henne. Skjønte ingenting jeg for sånt pleier å stå i avisa…men her var det bare påfeltet…kjedelig for henne. Klorsmak på vann er ikke godt, men du får kose deg i kveld. HeidiElise:

    6. Man blir avhengig av å ha vann..og merker det først når det ikke er der.. :)) Trodde først det var skjedd en fødsel jeg..hehe.. Ønsker deg ei fin uke videre <3

    7. Hehe, føltes nesten sånn da jeg ikke hadde vann i huset, haha….kjempetørst på vann eller te….pg dura i full fart nedover gata til jeg fikk blodsmak i munnen etter kl. 2200 i går kveld….takk og en fin uke til deg. annebe:

    8. Skulle til å spørre om du hadde fått vannet ordentlig tilbake, og det ser jeg jo at du har kommentert. Det har skjedd hos meg også at vannet har blitt borte, da har det blitt en lekasje lenger opp i veien. Når det kom tilbake igjen, var det ikke så lekker farge på det…

    9. Kjedelig, når jeg ikke skjønte hva som hadde skjedd. Men at det ble så brunt, holdt på å koke te på dette. Så ikke hvor brunt det var her i mørten….Vera Lynn:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg