Det var det jeg rakk asså

Jeg hadde jo hele dagen….

Puslet litt her hjemme og gikk en tur.

Kjørte innom og matet katter. Jeg er jo kattepasser om dagen….SÅ innom ho mor, men jeg ble sittende for lenge og møtte stengte dører på butikken. Prøvde 4 butikker, alle stengte kl. 1600!

Jeg vet jo det er aften og slikt, men jeg trodde jo det holdt åpent til kl. 1800….men men ble ingen påskestek på meg da….dura inn og kjøpe kebab….(ikke sponset). Godt det altså, men hadde tenkt å ha påskeskinke i dag. Sånn gikk det når jeg glemte meg selv…

Bildet av posen, maten åt jeg opp…

8 kommentarer
    1. Ja, har heldigvis mat i fryser og kjøleskap. Men hører med den påskeskinka da. Men men, får ta den etter påske…gidder ikke kjøre til Sverige. Som sagt ble sittende for lenge hos mamma. Sånt skjer, men jeg pleier å ha full kontroll. fruensvilje.blogg .no:

    2. Høres deilig ut. Her blir det noe grytegreier….steka forsvant ut i det blå…..passe katter i morgen også. Så en tur innom mamma igjen. Lange dager for henne i påsken. Lite besøk, da folket i familien er på fjellet…fruensvilje.blogg .no:

    3. Uff..så kjedelig da…men godt du fikk deg mat…og kebab er jo godt for de som liker det….Mannen elsker det…og hadde nok byttet ut det meste mot den der…hihih Håper du hadde nok av annen mat i hus…Ha en fortsatt god påske!

    4. Heldigvis hadde jeg handlet siste uka før påske, litt sånn etterhvert jeg kom på ting. Så hadde et lager. Handlet ikke så mye på onsdag før påske heller. For da gikk jeg til butikken, men som sagt jeg hadde mat i fryser og kjøleskap, men ble dårlig med øl da, men men gikk fint det…jeg drakk litt vin. Det hadde jeg…kebab er ikke min favoritt, men var greit. Og denne var ganske god. Frisk salat også. Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg