Mye for pengene…ikke sponset bare billig

I dag har jeg kjørt litt rundt. Måtte bytte noen støvsugerposer. De var feil, selv om jeg handlet støvsuger og poser samtidig….

Kjørte innom en butikk som heter Holdbart. Det er konsept hvor det blir kjøpt inn partier som ikke er så lang holdbarhet på. F. Eks sjokolade som er holdbar til juni. Youghurt som går ut om en uke. Øl og brus fra jul med nisser på. Som sagt ting som egentlig blir skrota av vanlige butikker. Men dette hjelper for at matsvinnet blir mindre. 

Aldri vært der før jeg, butikken ligger sånn ca.mellom Fredikstad og Sarpsborg. Ser nesten ut som en fabrikk når man kommer inn. Veldig mye varer og utrolig mye forskjellig mat. Som snart går ut på dato. Masse folk innom der, mange eldre mennesker. De er flinke til å tenke pris. Jeg handlet ikke så mye, men tok en sondering på en måte. Jeg skal opp dit igjen, for var billig. Jeg kjøpte litt påskegodt, mye billigere enn i Sverige. 

Gå inn på nettet på Holdbart – så ser dere varene….

#holdbart

18 kommentarer
    1. Mye billig, og bra ting. Noe er sesongvarer. Noen varer slo ikke helt ann i vanlige butikker. Her får man myyye for pengene. spareblogg:

    2. Ja, så bra. Vet de har flere butikker, men husket ikke hvor. Da er det sikkert masse påskevarer også. Og masse masse annet. Så folk kjøpte brød. Tror det kosta 10 kroner. spareblogg:

    3. dei fleste matvarene holder seg mye lengre en stemplet tilsier,jeg er nok ikke flink å se på dato,jeg bare kjøper,aldrig har vi blitt syke av mat her i huset,smart å ha en sånn butikk,skulle hatt en her også

    4. Ja, holder seg mye lenger enn stempelet. Noen er helt hysteriske og kaster mat. Særlig melk og slikt, men det kan brukes til vafler eller grøt. Eller drikke som vanlig. Må ha litt sunn fornuft. Tørrvarer er ikke farlig. Ja, var fin butikk dette. Skal titte litt på nettsiden og kjøre opp på butikken igjen. Slike butikker skulle det vært mange flere av. fruensvilje.blogg .no:

    5. Det hørtes jo veldig smart ut…særlig om man VET at man skal bruke det i dag..eller i morgen…da er det jo bare å kjøpe det…smart…og ting med nisse på, smaker jo like godt i dag….hihih.. Har ikke noe sånt i nærheten her..ellers hadde jeg nok brukt det mer ja..

    6. Kjedelig med feil poser til støvsugeren..Men sikkert artig å titte litt i den butikken..og et bra tiltak..selv om jeg er sånn som liker veeeeeldig lang holdbarhet.. :)) God natt :))

    7. Ja, det var kjedelig når jeg kjøpte stuvsuger i høst. Det var med en pose og så sa jeg at jeg må ha med en pakke til. Så greite mennesket å sende med meg feil. Kjedelig når du står på hodet inne i støvsugeren og posen ikke passer. Ikke butikk for deg dette da. Men billig var det…..annebe:

    8. Ja, meget fint opplegg. Men må tiitte mer jeg for butikken var stor og mye greier. Mye å spare her helt klart. Og brus med nisser kan man helle i en karaffel dersom man skal dekke et bord til påske…de har en butikk på Vestby også. Toini:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg