En bussjåfør smilte i dag….

Hei og hå – her kommer en liten oppdatering fra bussisten.

Jeg har bil på en nytt verksted. Jeg vet ikke, men håper og tror bilen er klar i morgen. Deler er bestilt og bilen står over natta på verkstedet. Så jeg busser videre 🙂 4 busser hver dag tur/retur jobb. 

Nydelig solskinn i dag og solen varmet dobbelt…..Bussjåføren smilte til meg. Var tålmodig med å vente på billetten fra appen. Er jo ikke så rå på dette som ungdommen jeg. Ventet helt til jeg satt meg ned. Og så kjørte bussjåføren.. En kvinne så blid som ei sol 🙂 ble glad langt inn i sjelen min jeg. 

Det måtte altså en KVINNE til….virket som hun var glad i jobben sin og folka hun frakta med seg. Kjørte som en drøm også! 

Moralen er: Kvinner takler mer stress enn menn!!!

24 kommentarer

Siste innlegg