33 plagg hver sesong

Dersom man leser litt i ukeblader og sånn listetips og rydding og også sparetips så kommer det frem 33 plagg i klesskapet for hver sesong holder massevis. 

Det er vanskelig med klær synes jeg. Bruke og sette samme til nye antrekk. Være fresh og fin hver dag. Og nå som det er kaldt er det ekstra vanskelig. Må ha så mange lag på lag. Det er kaldt i bilen. Ganske kaldt på jobben. Ikke så kaldt her hjemme da, men her blir det joggebukse og collegegenser eller noe. Prøver å rydde litt i dag, får gi bort til Fretex det som ligger der og ikke blir brukt. Kjøpe mindre klær og heller kjøpe noe man kan ha lenge. Men man rasker med seg litt og det fylles opp. Til slutt finner man ingenting. Føler at jeg har masse gensere og skjorter og kjoler, bukser trenger jeg flere av. Kanskje litt annet enn olabukse. Og en ny vårjakke skal jeg kjøpe meg i år. 

Jeg får sortere litt i farger. Men varer ikke, når det vasket eller luftet, dytter man det inn et sted igjen. Men men får rydde litt oftere og gi til Fretex, det må være et mål …..

33 plagg kommer jeg nok aldri ned til, gjør du?

16 kommentarer
    1. Tja..når det kommer til plagg jeg bruker…så er jeg nok under 33 plagg…utenom utetøy osv…For her går det i mye det samme omat og omat…Jeg er kjedelig sånn…hihih Lykke til i kles rydding! ikke lett…hihi.. ha en god dag!

    2. Ehh, jeg trur vel heller at jeg aldri kommer til å komme opp i 33 plagg? Herlighet, hva slags plagg regner man da? Jeg sikkert over 30 truser, og sikkert 40 par med sokker, men ellers har jeg ikke bukser, gensere, bluser og den slags så det blir 33 tilsammen 😛

    3. Har alt for mye klær, og da blir det vanskelig å finne hva man skal ha på seg ja…stort sett går jeg igjen i joggebukse og genser..det som ligger på toppen i skapet..hehe..
      Ser ut som det er fine farger på klærne i skapet ditt :)) Deilig å få rydda å gitt vekk litt :))

    4. Ja, lett for å gå i det samme. Jeg er litt sånn jeg å. Ikke lett å variere å få det til å passe sammen. Prøver jo å kjøpe litt kontorklær. Blir mest en skorte og bukse. Toini:

    5. Ja, jeg å har alt for masse. Mye er i bra kvalitet og blir ikke slitt. Så det hoper seg opp. Men her hjemme brukes det samme og samme. Men jeg skal prøve å tenke litt mer bevist på hva jeg har og hva som passer sammen. Og jeg får rydde oftere. Men har vært flink, har handlet veldig lite klær siden i høst. Men litt nytt til vpren må jeg ha. Fin fin dag til deg. annebe:

    6. Har sykt mye klær! I forrige uke SOLGTE jeg faktisk klær for 3100 kroner! Jeg er glad, kjøperne er glade. Men det har ikke minka spesielt i skapene av den grunn.

    7. Hehe, ja, greit å få noen kroner også. Nå skal det trappes ned her. Til våren skal jeg ha mindre klær og heller være fornøyd med dem og kanskje sette sammen flere antrekk. Håper jeg :-)!Marit:

    8. Jeg er VELDIG glad i klær så under 33 plagg…. det er ikke aktuelt nå, hehe :)) Men opprydding i klesskapet er alltid deilig- spesielt før sesong skifte :))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg