Hørselblogg 10/2018 – Tema: Motivasjon

Hei venner, ny fredag. Det går jaggu meg fort i svingene….

Motivasjon er viktig. Det drar oss på en måte fremover. Til å presse seg. Til å orke dagen. …

Det er nok av muligheter til å legge seg ned å skrike. Denne uka har vært hevy. Men har kommet meg gjennom. Stått i det. Kommet meg opp. Enkleste utveien er å krype under dyna og bli der…..

Denne uka har jeg vært glad i mine høreapparater. Det har gjort at jeg har kunnet delta i møter. Snakket med mennesker. Hørt svaret. Vært ute og spist middag med 2 venninner. Hygget meg, selv med høreapparat. Bil som ikke funka. Bussen jeg ikke rakk. Bussen jeg rakk hjem. Og gjennom skauen i mørket. Jeg har snakket med bilmannen. Hørt hva som ble sagt. Selv om bilen fremdeles er full av lamper som blinker, så er det ikke noe jeg kan styre. Jeg får fortsette til uka. Men nye besøk, kanskje prøve et nytt verksted? 

Et enkelt ord, motivasjon! Det ordet kan du blø for…

Nå skal jeg motivere meg for å ta et glass vin, hehe..

Klem Solveig…

 

12 kommentarer
    1. Ja det er nok fint å ha høreapparatet når dagene er hektiske…da slipper du konsentrere deg sååå om å høre hva som blir sagt…da forstår jeg ut fra det du skriver at de IKKE har funnet ut av det med bilen? Så rart..så kjedelig!! Vi fikk beskjed på et verksted at de ikke fant feilen, ved å søke (dette var en av de nyere bilene våre med data i motoren) De kunne godt søke videre, men det ville koste pr time…og kunne fort komme opp i rundt 10000 uten at de fant feilen..DA byttet vi verksted….selv om de heller ikke fant ut av det da…hihihi..men ble til at vi måtte bytte motoren…Så hadde nok prøvd et annet sted ja…lykke til!

    2. Ja, gikk ikke i dag heller. Bytta en del. 1400 kr. Kom det på. Men feilen er der fortsatt. Så han skulle sende meg en ny mail og pris til uka. Men har et verksted nede ved jobbensom jeg har brukt til mine gamle biler. Lurer rett og slett og jeg skal bestille time der. De er vant til alle mulige biler. Og har mange mekanikere. Det er jo fordel. En må jo ha vært borti dette før. IKan kjøre med bilen, men men ikke gøy synes jeg. Så da prøver man til ula igjen. Ja greit meg bra denne uka med apparat, noen uker er håpløse og full av dotter, men gikk fint denne uka. Bra noe virka da. Toini:

    3. Er dette bilforhandlerverkstedet? Der du kjøpte bilen? De burde da kjenne til bilen og hva som må gjøres for at lamper ikke skal lyse………….og kan de ikke ha bilen din inne til de finner feilen og la deg ha en leigebil? 😀
      Ja av og til blir det mye……….. men man står i det 🙂 Og da er det godt man hører ting som blir sagt 🙂
      God lørdag!

    4. Tusen takk, ja, der kjøpte jeg bilen for et par år siden. Ikke så forferdelig gammel denne. Men garanti er utløpt. De har aldri hatt den feilen før. Men løser seg vel. Kan kjøre, men liker ikke at det lyser. Men tror rett og slett jeg skal bestille time i nærheten der jeg jobber. Kan jo ikke ha det sånn. Ja, må lissom henge med her i livet……og ta hver dag slik som den er. Ønsker deg en vakker dah. Etdiktomdagen:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg