5 krakkær du bør se….

Jeg er ikke den som pleier å være på utfordringer her på bloggen, liker best å se hva dere kommer med…

 

Men her fant jeg noen krakkær jeg har tatt og alle er forskjellig. De i Fredrikstad på brygga  der, er super populære. Utrolig deilig å lene seg tilbake med en is og nyte trafikken i ælva 🙂 

De andre er fra turer i Gamlebyen og her i naturen på Kråkerøy. 

Ei_heks som kommer med dette forslaget. Jeg greier ikke linke til hennes blogg med ipad, men men fine krakkær er det vaffal. 

22 kommentarer
    1. Flotte krakker som sto flott plassert om man skulle kose seg..og med en Kvikk Lunsj ble det sikkert ekstra hyggelig…;) Så deilig ut med sjø og blå himmel…<3

    2. Ja, kvikklunsj på tur er en god venn. Nydelig med blå himmel. Tusen takk, men det så ikke sånn ut i Fredikstad i dag. Møtte noen kjente over brua i dag og ble stående å prate….Holdt på å fryse i hjel jeg. annebe:

    3. Måtte bare våren snart komme med litt varme så en kan få seg en tur ned til byen din og ta en tur langs brygga. Er så fint med krakkene der som en kan være heldig og få sitte i så sant dem ikke er opptatte da. Du har tatt mange fine bilder . Gamlebyen er også koselig og rusle rundt i så vi har mange perler her nede i selveste Østfold også. Ha en riktig fin kveld og uke videre.:-))

    4. Ja, tusen takk. Vi har det bra her i Fredrikstad og Sarpsborg. Mange perler ved kysten. Og Gamlebyen er fantastisk. De krakkene er de beste som finnes. Alltid noe å se på. Ikke alltid man må gå til byen og kjøpe kjøpe…men bare være der og nyte byen vår. Hobbystua:

    5. Tusen takk, ja masse fine benker her. Alle med vann i nærheten. Det er jo det jeg elsker. Gått tur jeg nå. Og går nesten ikke ann å gå med brodder heller nå. Toini:

    6. Herlig med slike krakker rundt omkring. 🙂
      Tror jeg har slappet av på den benken i Gamlebyen 😉
      Flotte bilder! Også fikk jeg lyst på kvikk lunsj 🙂

    7. Ja herlig dette. Gamlebyen har mange fine krakker. Kaller dem jugærbenker tror jeg…noen av dem…ikke sant den sjokoladen blir jeg aldri lei…fin fin kveld. HeidiElise:

    8. Jeg har ikke vært med på så mange utfordringer jeg heller. Men denne var kjekk, fordi jeg også visste jeg hadde bilder liggende. Og så var det jo en engangsgreie denne utfordringen, så det følte jeg at jeg behersket.
      Ja, de “solsengene” var tøffe altså. Har aldri sett sånne 🙂 Ellers er det jo kos å sette seg ned på en benk i ny og ne 🙂
      Fine bilder <3

    9. Tusen takk. Jeg er som deg greier ikke henge med på utfordringer som går hver dag. Det blir for mye. Skriver jo ikke innlegg hver dag heller. Men benker hadde jeg og sikkert mange til. Synes dette var litt artig. Kos deg med dagen 🙂 Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg