Litt forskjellig i dag

Da var det snart kvelden igjen. Gikk lang tur tidlig på dagen. Deilig, for det kom faktisk litt sol og jeg frøs ikke…..

Etterpå så dro jeg på boligmesse her i Fredrikstad. Mye å titte på og masse folk. Dere vet jo hva det er på slike messer. Store badekar, bad og kjøkken. Hus og takrenner og markiser. Og de utrolige kjøkkenmaskinene som får få en gulerot til å bli en slange….(som ser kult ut når man er det, og maskin blir aldri brukt senere…så dette kjøper jeg sldri noe mer)

Fikk med en hel pose med blader. Greit å ha litt å ble i. Ikke alltid man orker å lese så mye. 

Etterpå kjørte jeg innom Plantasjen. Der finner man alltid noe 🙂 

Så da får jeg titte litt i bladene mine…fin kveld folkens…

14 kommentarer
    1. Ja slike duppeditter som ser så smarte ut klarer man seg godt uten..hehe.. Moro å titte litt kan det være uansett for litt inspirasjon 🙂 Fin St Paulie..pleier å ha en i kjøkkenkarmen :)) Fin kveld til deg også <3

    2. Synes alltid boligmessa var så gøy tidligere, men nå selger de jo stort sett det samme alle sammen. Kos deg med bladene. 😉 Og vårfølelsen du sikkert fant på Plantasjen.

    3. Ja er jo det, masse pensjonister på slike messer. Har vel fått gratis-billett gjennom lokalavisa 🙂 moro å se folk. Jeg er glad i folk jeg. Men mange ganger er det deilig å være en i en stor masse. Greit å ble litt. Titter litt på bad og slikt…Det trengs en oppussing snart….Etdiktomdagen:

    4. Hehe, ja de produktene tar stor plass. Det selvpuss og annet puss. Masse maskiner. Og velvære. En gang kjøpte jeg en mandolin. Dey ble ladt i skapet og så gitt bort. Ble ikke brukt her hos meg. Kutter grønnsaker med kniv jeg. fruensvilje.blogg .no:

    5. Ja, var bedre før. Nå er alt så stort. Kjempedigre utemøbler. Voldsomme badekar. Enig med deg. Det var koselig før. Gikk en runde jeg og fikk en pose med blader og så til Plantasjen. Det er et deilig sted nå som som det kommer litt vår og farger. Marit:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg